امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که ۲۷ هزار کودک فلسطینی از سال ۲۰۰۰ تاکنون قربانی تجاوزات رژیم صهیونیستی شده و در جریان این تجاوزات، شهید، مجروح یا بازداشت شده‌اند...

  

      

       

دایره اطلاع‌رسانی درباره کودکان در وزارت تبلیغات و اطلاع‌رسانی فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از آغاز انتفاضه الاقصی در 28 دسامبر سال 2000 تا پایان ماه مارس گذشته (2016) تقریباً 2070 کودک فلسطینی شهید و 13 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این وزارتخانه خاطرنشان کرده است که رژیم صهیونیستی از سال 2000 تاکنون بیش از 12هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است و همچنان 480 کودک را در زندان های خود نگهداری می کند که 95 درصد از آنها در جریان بازداشت و بازجویی های همراه اعتراف گیری زوری بدون حضور وکلای مدافع، تحت شکنجه و حملات مختلف قرار می‌گیرند.

در ادامه این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی سالیانه تقریباً 700 کودک فلسطینی را در استان‌های مختلف فلسطین به بهانه پرتاب سنگ به سمت نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست بازداشت می‌کند و حتی دانش‌آموزان مدارس هم از تجاوزات نظامیان صهیونیست در ایست‌های بازرسی احداث شده در ورودی شهرها و روستاها و اردوگاه‌های صهیونیستی در امان نیستند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بر اساس آمارهای وزارت اطلاع‌رسانی فلسطین، کودکان فلسطینی به خاطر وضعیت ناگوار اقتصادی و محاصره مداوم نوار غزه با شیوع پدیده فقر مواجه هستند و این مساله بسیاری از آنها را مجبور به ترک مدارس خود و ورود به بازار کار کرده است.

گزارش سازمان مرکزی آمار فلسطین در سال 2013 هم نشان می‌دهد که 4.1 درصد از کودکان فلسطینی در سنین 10 الی 17 سال وارد بازار کار شده‌اند.

علاوه بر این، آخرین گزارش وزارت کار فلسطین هم حاکی از این بود که 102 هزار کودک فلسطینی زیر 18 سال در بازار کار فعالیت می کنند و این در حالی است که این آمار در سال 2011 تقریبا 65 هزار نفر بوده است.

نظامیان ارتش صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس تاکنون نیز 45 کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند. جنبش جهانی دفاع از کودکان فلسطین و شبکه فلسطینی حقوق کودک و شبکه حمایت از کودکان با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت روز کودک فلسطینی تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست در این بازه زمانی هزاران تن دیگر را مجروح کرده‌اند. در این بیانیه آمده است که بیش از 400 کودک فلسطینی در اسارت زندان‌های صهیونیستی به‌سر می‌برند.

منبع:تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
کوچکزایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی