امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 "سامر العیساوی"، اسیر فلسطینی که شب گذشته به دلیل اعتصاب غذای طولانی مدت از زندان اسرائیلی آزاد شد اعلام کرد که به نقش طبیعی خود در فلسطین ادامه خواهم داد و از این نسل جامعه فلسطینی حمایت می‌کند...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، "سامر العیساوی"، اسیر فلسطینی شب گذشته پس از آزادی از زندان اسرائیلی اعلام کرد که به من پیشنهاد شده بود که از مردم فلسطین و کرامتم دست بر دارم و به خودم توجه کنم اما با این پیشنهاد موافقت نکردم.

وی در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کرد که پیام من برای همه مردم فلسطین که پیام همه اسرای فلسطینی است این است که با اسرای در بند زندان صهیونیستی همبستگی داشته باشند.

سامر العیساوی تاکید کرد که به نقش طبیعی خود در فلسطین ادامه خواهم داد و می خواهم از این نسل جامعه حمایت کنم تا این نسل هم از فلسطین حفاظت کند.

این اسیر فلسطینی که پس از 9 ماه اعتصاب غذا در زندان های اسرائیلی آزاد شده است، گفت: من امروز احساس پیروزی می کنم و همه مردم فلسطین قهرمان هستند و بر حق سرزمینی خود اصرار دارند.

العیساوی که دارای طولانی‌ترین مدت اعتصاب غذا در تاریخ بشریت است هفتم جولای 2012 پس از بازداشت در اعتراض به این اقدام اعتصاب غذای خود را در آگوست 2012 آغاز کرد و به مدت 9 ماه تا 23 آوریل 2013 آن را ادامه داد تا در نهایت رژیم صهیونیستی با آزادی وی موافقت کرد.

سامر العیساوی در سال 2011 در پی توافق مربوط به مبادله اسیران رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شد اما مجدداً به اسارت گرفته شد. رژیم صهیونیستی با این ادعا که سامر العیساوی به بندهای قرارداد آزادی پایبند نبوده است و باید حکم باقی‌مانده را که 20 سال زندان بود، بگذراند وی را بازداشت کردند.

منبع : تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی