امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

مسئول جبهه ملی مقابله با تجاوز نظامی عربستان به یمن، ضمن تاکید بر استفاده ائتلاف از تسلیحات ممنوعه و بمب های خوشه ای در یمن اعلام کرد جنگ یمن در راستای تحقق منافع استکبار در منطقه آغاز شده است...

   

   

بیش از ۱۷۰ روز از آغاز تجاوز عربستان به یمن می گذرد، با گذشت این ایام چند کشور عربی از جمله قطر، بحرین، مصر و همچنین امارات در قالب ائتلافی ضد یمن به سعودی ها پیوستند. در حالی این ائتلاف از حمایت از آنچه که دولت مشروع یمن می نامد، به عنوان دستاویزی برای حمله به این کشور که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران غیر نظامی یمنی و نابودی بسیاری از زیر ساخت های این کشور شده، استفاده می کند که همواره با مانع تراشی در روند اتخاذ راهکار سیاسی برای حل بحرانی که در واقع خود آن را به وجود آورده در حال ادامه تخریب یمن و کشتار مردم است.

«طوفان قاطعیت» و «بازگشت امید» دو عنوان پر طمطراقی است که عربستان از ابتدا برای عملیات های خود در یمن برگزید، اما این تجاوز در حال تبدیل شدن به جنگی فرسایشی است و نتوانسته تا کنون هیچ یک از اهداف سعودی ها و همپیمانانشان را محقق کند. به کار گیری تسلیحات پیشرفته 

ملت یمن، مردمی مبارز، آگاه، انقلابی و خواستار بقای امت اسلامی و نجات مستضعفان هستند و این مسئله ای است که خطری برای آمریکا و اسرائیل محسوب می شود

و حتی توسل به استفاده از تسلیحات ممنوعه به دست این ائتلاف نتوانسته مردم مبارز و انقلابی یمن که گویی از مادر مبارز و حق طلب زاده شده اند را به زانو در آورد.

«سید صادق الشرفی» رئیس ائتلاف جوانان یمن و مسئول جبهه مردمی مواجهه با تجاوز نظامی عربستان ضمن بررسی ابعاد جنگ یمن به خبرنگار مهر گفت: جنگ یمن در واقع در امتداد توطئه صهیونیستی-آمریکایی برای سیطره و تحت کنترل در آوردن همه منطقه و در حمایت از طرح استکبار جهانی در منطقه و تحقق منافع استکبار صورت گرفت، تا به گونه ای در راستای تضمین تحقق اهداف طرح استکبار جهانی در منطقه گام بردارد. در واقع این جنگ در تلاش است حاکمیت ارضی همه کشورهای منطقه را زیر سوال ببرد.

وی افزود: اما تا زمانی که تحرکات و تمایلات انقلابی در یمن هست و مردم بیدار، آگاه و انقلابی یمن وجود دارند از این کشور محافظت خواهند کرد و این کشور را از دسترس استکبار دور نگاه داشته و نجات خواهند داد.

الشرفی تاکید کرد: ملت یمن، مردمی مبارز، آگاه، انقلابی و خواستار بقای امت اسلامی و نجات مستضعفان هستند و این مسئله ای است که خطری برای آمریکا و اسرائیل محسوب می شود.

این عضو انصارالله تاکید کرد: ائتلاف ضد یمن همه ابزارها را برای اعمال وحشیگری و تجاوز خصمانه علیه یمن به کار بسته و همه حد و مرزها و خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

الشرفی افزود: ائتلاف علیه یمن با استفاده از تسلیحات ممنوعه بین المللی قوانین بین المللی را نیز نقض کرده است.

وی ضمن تاکید بر توان بالای تسلیحاتی و موشکی نیروهای مردمی و ارتش یمن، افزود: ارتش و نیروهای مردمی امروز بر اغلب مناطق این کشور کنترل دارند. اما 

ائتلاف ضد یمن در حملات خود علیه این کشور از تسلیحات ممنوعه بین المللی استفاده می کنند و آتش سوزی به راه می اندازند که این امر، استراتژی جنگ را تغییر می دهد

برخی مناطق در عدن، لحج و ابین وجود دارند که به دلیل استفاده از بمب های خوشه ای و تسلیحات ممنوعه بین المللی به دست ائتلاف ضد یمن افتاده و نیروهای مردمی و ارتش مجبور می شوند از تاکتیک هایی خاص در این زمینه استفاده کنند.

تصاویری از جنگ یمن‎



رئیس ائتلاف جوانان یمن و نماینده جبهه مردمی مواجهه با تجاوز نظامی عربستان در ادامه افزود: ائتلاف ضد یمن در حملات خود علیه این کشور از تسلیحات ممنوعه بین المللی استفاده می کنند و آتش سوزی به راه می اندازند که این امر، استراتژی جنگ را تغییر می دهد. در واقع شیوه پاسخگویی به تجاوز ائتلاف ضد یمن، آغازگر عملیاتی بی سابقه برای کشتار مزدوران ائتلاف ضد یمن در این کشور و تخریب و انهدام همه تسلیحات آنها و به کارگیری تاکتیک خروج و حمله، شده است؛ یعنی نیروهای مردمی در یک منطقه به شکل کامل خارج نمی شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: حملات ائتلاف ضد یمن به این کشور منجر به نابودی بخش اعظمی از بیمارستان های یمن شده است. هم اکنون نیمی از بیمارستان های این کشور تخریب شده اند و آن نیم دیگر نیز هم اکنون به دلیل مشکلات تامین انرژی، نبود سوخت و برق و همچنین نبود دارو با مشکلات عدیده ای روبرو است و نمی تواند به مجروحان و بیماران، خدمت رسانی کند.

الشرفی همچنین بر لزوم تمرکز بر مسئله رسانه ها و بازتاب رسانه ای تجاوز ائتلاف ضد یمن برای نشان دادن جنایات این ائتلاف که در حق مردم یمن مرتکب می شوند تاکید کرد.

وی گفت: رسانه های سعودی و حامیان آن جنگ رسانه ای گسترده ای را علیه نیروهای مردمی یمن آغاز کرده اند و فعالیت رسانه ای گسترده ای را در توجیه این تجاوز دارند. حامیات ملت یمن نیز باید تلاش کنند تا با پوشش این حملات،حقایق واقعی را به مردم دنیا نشان دهند.

منبع:اسلام تایمز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی