امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

یک رسانه لبنانی به نقل از منابع غربی از تدابیر قوی حزب الله ضد رژیم صهیونیستی در هر جنگ احتمالی این رژیم پرده برداشت که از جمله آنها کشاندن دامنه جنگ به داخل فلسطین اشغالی است...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،روزنامه الثبات لبنان اعلام کرد: کمین اخیر العتیبه در غوطه شرقی که به هلاکت 175 تروریست انجامید به مثابه شوکی نگران کننده برای دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رژیم اسرائیل بود و آنها این کمین را حاوی پیام مهم و واکنشی از سوی حزب الله درباره دخالت نظامی مستقیم این رژیم در جنگ سوریه دانسته اند به ویژه که نقش حزب الله در کمین کاملا مشهود است.

این رسانه لبنانی می افزاید: یک مسئول آلمانی به اسرائیلی ها هشدار داده است که اگر وارد نبرد با حزب الله شوند باید منتظر اوضاع غافلگیرکننده باشد زیرا کمین غوطه شرقی در سوریه اولین پیام و هشدار بود و در جنگ آینده حزب الله دامنه جنگ را به داخل فلسطین اشغالی خواهد کشاند.

این مسئول عالی رتبه آلمانی به اسرائیلی ها درباره نادیده گرفتن توان حزب الله در هر جنگ احتمالی هشدار داده است به ویژه که نخبگان حزب الله در جبهه لبنان با فلسطین اشغالی وارد عمل شده اند و نظامیان اسرائیلی با یک طرح استراتژیک محکم که حاصل سال ها طرح و برنامه نخبگان حزب الله است روبرو خواهند شد و بر اساس این طرح حزب الله جنگ را به شمال فلسطین اشغالی می کشاند.

الثبات می نویسد: حزب الله پس از جنگ اخیر با اسرائیل اقدام به حفر خندق هایی در مرزهای جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی کرده است و شبکه های ارتباطاتی پیشرفته ای احداث کرده است که به آنها امکان رخنه در سامانه ارتباطاتی ارتش رژیم اسرائیل را می دهد .گذشته از آن حزب الله موشک های ضد هوایی در اختیار دارد که قادر به تغییر قواعد بازی است.

این رسانه لبنانی به نقل از کارشناس فرانسوی آورده است: اسرائیل اگر وارد جنگ با حزب الله شود مرتکب اشتباه فاحشی خواهد شد.حزب الله در جنگ احتمالی آینده استراتژی قوی شامل اداره عملیات از چند اتاق عملیات را دنبال خواهد کرد.حزب الله این بار مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی و حساس اسرائیل را هدف قرار خواهد داد به ویژه که حزب الله موشک های پیشرفته "یاخونت" روسی را در اختیار دارد.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی