امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

یکی از نویسندگان سرشناس اسرائیلی استفاده ابزاری نخست وزیر این رژیم از هولوکاست را مورد انتقاد قرار داد، و تل آویو را به تکرار هولوکاست ضد فلسطینیان متهم کرد... 

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الجزیره؛ تسفریر بشان نویسنده معروف اسرائیلی در باره نتانیاهو و طرز فکرش خصوص مساله هولوکاست نوشت: واقعا ما به عنوان اسرائیلی از هولوکاست چه درس عبرتی گرفته‌ایم؟ آیا بلایایی که ما بر سر فلسطینیان وارد آوردیم کمتر از هولوکاست بوده است؟ چرا کاری را که دیگران در حقمان انجام دادند و آن را تقبیح می‌کنیم اکنون خود آن را ضد فلسطینیان انجام می‌دهیم و هرگز بیاد نداریم که زمانی با ما نیز چنین شده است.

این نویسنده اسرائیلی در ادامه در نشریه هاآرتص می‌نویسد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می‌خواهد با تکرار چندین باره ماجرای هولوکاست ارزش این رویداد را با سیاست‌های غلط خود هم سنگ کند، او اصلاً نمی‌داند هولوکاست چه بود از این رو اقدامات دشمنانش را به سعی برای به راه انداختن هولوکاستی جدید تشبیه می‌کند.

وی در ادامه نوشت: نتانیاهو به ما عادت داده است که هر یک هفته یا دو هفته یک بار ما را از کسانی بترساند از این رو روز ایرانیان را به تلاش برای راه انداختن هولوکاست دیگری متهم می‌کند و زمانی حزب الله لبنان را به این مساله متهم می‌سازد و اکنون هم نوبت به حماس رسیده و مدعی است حماس می‌خواهد هولوکاست به راه بیندازد.

وی می افزاید: عملاً با این استفاده ابزاری نتانیاهو از هولوکاست وی بیشترین توهین را به این رویداد کرده و از هولوکاست به گونه‌ای استفاده کرده که گویی دیگر ابزار دیگری در دست ندارد تا از ان استفاده کند.

این نویسنده سرشناس اسرائیلی می‌نویسد: نتانیاهو ادعا می‌کند با دشمنان هولوکاست برخورد خواهد کرد، اما واقعیت این است که وی واقعا ً برای بازماندگان آن رویداد تا کنون چه کرده است؟ در دوران حکومت نتانیاهو بیشترین کم توجهی به هولوکاست و بازماندگان آن صورت گرفته است ولی بیشترین استفاده ابزاری از این مساله هم در همین دوران وی صورت گرفته است.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی