امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

نجات فلسطین استراتژی امام راحل

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ

انقلاب اسلامی ایران برغم همه چالش ها و مشکلات هیچگاه از حمایت ملت فلسطین غفلت نکرده است...  

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنبشهای مقاومت اسلامی درفلسطین گامهای عملی در جهت اجرای منویات امام خمینی (ره) درجهت آزادی و نجات ملت فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)شیخ عبدالله الشامی عضوارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروزدرمصاحبه با خبرنگارقدسنا به مناسبت ایام دهه مبارکه فجر ضمن تبریک این ایام به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، تاکید کرد: در ابتدا باید به روح حضرت امام خمینی (ره) که آغازگرخیرزشهای انقلابی اسلامی منطقه در عصر حاضرند،درود بفرستیم درواقع حرکت امام خمینی (ره) انقلاب و خیزشی بزرگ علیه رابطه و همکاری بین رژیم شاه، رژیم صهیونیستی و آمریکا که ملت های منطقه را هدف قرار داده بودند به شمار می آید.

وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تغییرات ریشه ای در جای جای منطقه بوجود آورد و تمام تغییراتی که ما امروز علیه طاغوت های زمان شاهد هستیم رویدادهای برگرفته از انقلاب حضرت امام خمینی علیه نظام شاهنشاهی است.

شامی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران برغم همه چالش ها و مشکلات ابرقدرت های جهانی، هیچگاه از حمایت ملت فلسطین و تلاش برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی غافل نشده است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضرت امام خمینی چگونه به غفلت جهان درخصوص فلسطین پایان داد گفت: کمک های جمهوری اسلامی ایران در شکل گیری جنبشهای جهادی ازجمله جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان که راه مقاومت را علیه اشغالگران در پیش گرفته اند، یکی از مهمترین استراتژیهای حضرت امام خمینی برای نجات فلسطین بوده است.

الشامی تاکید کرد:انقلاب اسلامی ایران با رفتاری بسیار شفاف و صریح در مقابل خطر رژیم اسرائیل موضع گرفته است وتشبیه این رژیم به غده سرطانی در جهان اسلام یکی از مواضع محکم رهبر کبیر انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بوده است.

این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی زوال و نابودی است خاطر نشان کرد:تلاشهای امروز جان کری وزیر خارجه آمریکا برای یافتن راهکاری جهت نجات این رژیم نیز با درک این نکته که اسرائیل در حال زوال است و باید کاری در این راستا انجام شود صورت می گیرد.

الشامی همچنین با اشاره به نقش شهید فتحی شقاقی بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تاثیروی از فکر و اندیشه های حضرت امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران خازر نشان کرد که اگر امروز میبینیم جهاد اسلامی ماهیت درست رویدادهای جهان اسلام از جلمه مسئله سوریه را به خوبی درک کرده به این مهم باز می گردد که فتحی شقاقی الگوی درستی از فکر و راه امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران داشته است.

وی گفت: شهید فتحی شقاقی از بدو جوانی و از همان روز های اول اوج گرفتن نهضت حضرت امام خمینی (ره)اهمیت این انقلاب را به خوبی درک کرده و کتابی باعنوان "امام خمینی و راهکار اسلامی" منتشرکرد که به محض انتشاردرهمان ساعات اولیه تمام نسخه های آن بفروش رسید.

منبع : خبرگزاری قدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی