امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

رئیس جمهور برکنار شده مصر در نامه‌ای خطاب به مردم مصر گفت: ملت‌های آزاده این نظام کودتا را به رسمیت نمی‌شناسند... 

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه ای‌ان‌ان مصر، محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر که هم اینک در بازداشت به سر می‌برد در نامه‌ای خطاب به مردم مصر گفت: ملت‌های آزاده این نظام کودتا را به رسمیت نمی‌شناسند.

مرسی در ادامه گفت: ای انقلابیون آزاده خداوند برای انقلاب 25 ژانویه مقدر کرده است که با سختی‌های زیادی روبرو بشود؛ اما  خداوند مردان و زنان انقلابی به مصر عطا کرده که مصر و سایر ملت‌ها به آن افتخار می‌کنند.

رئیس جمهور برکنار شده مصر همچنین گفت: با عزم و اراده‌ای ثابت و استوار همانند کوه به انقلاب صلح آمیز خود ادامه دهید، انقلاب شما در آینده‌ای نزدیک پیروز خواهد شد و من در این امر به خداوند یقین دارم.

مرسی همچنین از مردم مصر خواست تا با یکدیگر متحد شده و پراکنده نشوند و با هم نزاع نکنند.

متن نامه مرسی به شرح زیر است:

خدا شاهد است که من از هیچ تلاشی در جهت مقاومت در برابر فساد و اتخاذ اقدامات قانونی فرو گذار نکردم و هم تصمیمات درست اتخاذ کردم و هم اشتباه داشتم اما در امانتی که شما به من سپردید خیانت نکرده و نخواهم کرد و دوسال از عمرم را برای مقابل با جنایت‌های آنها صرف کردم و ما بقی عمرم را نیز در این راه صرف خواهم کرد.

همه ملت‌های آزاد این نظام کودتای جنایتکار را به رسمیت نمی‌شناسند؛ چرا که انقلاب مردم مصر و پایبندی‌شان به صلح آمیز بودن همچنان ادامه دارد.

ای جوانان انقلابی مصر با کامل کردن انقلاب جهانیان را شگفت زده کردید و ادامه انقلاب در گروی عزم واراده شماست و من مطمئنم که شما پرچم انقلاب را بر خواهید افراشت.

انقلاب انقلاب است و صبر صب. ای جگر گوشه های من به خدا قسم شما را نسل‌هایی بعد از خودم می بینم که برای فرزندانتان داستان صبر و پیروزی و جان فشانی‌های خود را تعریف خواهید کرد.

همه ملت‌های آزاده، این نظام کودتای جنایتکار را به رسمیت نمی‌شناسند؛ چرا که انقلاب مردم مصر و پایبندی‌شان به صلح‌آمیز بودن همچنان ادامه دارد.

و در پایان که اخرین حرف من نخواهد بود، به ملت پیشرو می‌گویم که مراقب انقلاب و آرمان‌های عالی آن باشید و بدانید  تا زمانی که پرچم انقلاب به دست انقلابیونی باشد که به آرمان‌های انقلاب وفادارند، خون‌ شهدا و ناله‌های زخمی‌ها و جان فشانی های بازداشت شدگان انقلاب، هیچ وقت پایمال نخواهد شد.

می دانم که راه دشوار است ولی من به اصالت و عدالت مسئله شما ایمان دارم و مطمئنم که خداوند شما را پیروز خواهد کرد.

انقلابی بمانید

محمد مرسی

رئیس جمهوری مصر عربی

منبع : تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی