امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

"قصابی" که باید نامش را وارد "کتاب گینس" کرد

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ

"آریل شارون" یکی از تاریک ترین و ننگین‌ترین کارنامه‌های موجود در میان سران رژیم صهیونیستی "سران کنونی و پیشینیان" را به خود اختصاص داده است و از این جهت باید نام وی در کتاب گینس ثبت شود...  

"آریل شارون" نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی بعد از هشت سال در کما بودن روز شنبه در سن 85 سالگی در بیمارستانی در نزدیکی تل آویو  مُرد. از شارون با القاب مختلفی مانند قصاب صبرا و شاتیلا ، بلدوزر ، جنایتکار قرن ، لاشخور ، قیصر اسراییل ، جلاد خونخوار و القابی دیگر یاد می شد. در این گزارش  با ما همراه شوید تا بیشتر با این قصاب آشنا شوید.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اصلا تصورش را هم نمی کرد که مرگ او را نیز فرا می‌گیرد و رفتنی شود. تنها چیزی که به عقل و ذهن شارون خطور نمی کرد ابتلا به بیماری  ، ناتوانی  یا مردن بود. همواره به گونه ای زندگی و رفتار می کرد که انگار تا ابد زنده می ماند و چیزی به نام مرگ وی را فرار نمی گیرد. رفتار شارون به گونه ای بود که برخی وی را به اسطوره های عبری ارتباط داده بودند مبنی بر این که شارون پادشاهی است که هرگز نمی میرد. ولی این اسطوره نیز نقش بر آب شد و مصداق این آیه قرآنی "اینما تکونوا یدرک کم الموت ول تکونوا فی بروج مشیده( هرکجا که باشید مرگ شما را فرا می گیرد حتی اگر در ساختمان ها و کاخ های محکم باشید.) این جلاد نیز نابود شد. آری "شارون بلدوزر"، نیز نهایت تسلیم مرگ شد.
شارون به عبارتی در سن 14 سالگی و به روایتی دیگر در سن هفده سالگی وارد ارتش اسراییل شد و به علت جنایات و قتل عام های زیادی که در حق زنان و کودکان فلسطینی و لبنانی انجام داد خیلی زود مقرب سران تروریستی این رژیم شد و توانست به رده های بالای لشگری و کشوری از جمله وزیر جنگ و. نخست وزیری برسد. وی در طول خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی جنایات زیادی مرتکب شد جنایاتی که  حتی در برخی مواقع انتقاد داخلی را در پی داشت. شارون به قصاب اردوگاه صبرا و شتیلا معروف است و با توطئه گروه های متحد لبنانی خود موسوم به فالانژها صدها نفر از مردم مظلوم  فلسطینی و لبنانی را در این اردوگاه قتل عام کرد. 
وی در جنایتی دیگر نسل کشی بزرگی را علیه مردم اردن راه انداخت. بارها در طول حیات سیاسی و نظامی خود به کشورهای عربی یورش برد. جنوب لبنان را بارها هدف حملات وحشیانه قرار داد و صدها انسان بی گناه را قتل عام کرد. یکی دیگر از جنایات این دیکتاتور معدوم حمله به نوار غزه است و در آن نیز صدها انسان مظلوم قربانی ددمنشی و تجاوزگری صهیونیست ها شدند. شارون در عملیات کشتار دیر یاسین و اللد در سال 1928  دست داشت. در همین سال جنایت لطرون را مرتکب شد و از معروفترین اساتید وی در جرم و جنایت بن گورین و اسحاق شامیر و اسحاق رابین هستند.
از مهم ترین صفات این شخصیت منفور در عرصه جهانی:
1-      شخصیت خونخواری که در همان نوجوانی و جوانی در حالی که هفده سال داشت ذات خود را به همگان نشان داد. وی مرتکب جنایات و نسل کشی های زیادی شد. از همان آغاز عضو گروه ترویستی هاگانا شد.
2-      بلندپروازی و حب ریاست و قدرت طلب ، شارون برای رسیدن به مناصب بالا و ارتقای درجه از هیچ جنایت و خیانتی دریغ نمی ورزید تا این که به سمت نخست وزیری دست یافت.
3-      ماجراجو  و فرصت طلب: وی از کمترین فرصت برای ارتقای درجه و طرد دیگران استفاده می‌کرد.
4-      نسبت به مسلمانان و اعراب "کینه شتری" داشت این کینه از جنایات زیادی که در حق زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی و عرب در جنگ های مختلف مرتکب شده هویداست. برخی سال های متمادی برای کشف علت کینه شارون نسبت به فلسطینیان تحقیق کردند. از جمله این افراد ولیم لیفی روانشناس یهودی آمریکایی تبار است که این موضوع را مخفیانه در اسراییل بررسی کرد و به این نتیجه رسید که یک فلسطینی به قدرت تولید مثل وی در سن چهارده سالگی صدماتی را وارد کرده است و این کینه شتری نیز از همین جا نشات می گیرد.
 
 
5-      بسیار مستبد و طاغی بود و اصولا به دستورات مقامات ارشد خود اگر به شودش نبود توجه نمی‌کرد. وی در جریان حمله به مصر به دستورات مقامات ارشدش توجه نکرد و  سال 1956 بر خلاف دستور مافوق به گذرگاه « متلا » یورش برد. وی همچنین توصیه های کمیته تحقیق اسراییلی را رد کرد. این کمیته از شارون خواست به علت جنایاتی که  حادثه صبرا و شاتیلا مرتکب شده است از سمتش استعفا کند.
6-      خودبزرگ بینی و لجاجت ورزی: تا جایی که خود در یک مصاحبه تلویزیونی در سال 1999 در اذعانی گفت: من اعتراف می کنم که افراطی هستم ولی افراطی گری ام برای حفظ امنیت و موجودیت اسراییل است. هنری کسینجر .وزیر امور خارجه اسبق آمریکا بعد از دیدار با شارون در سخنانی گفت: من با خطرناک ترین شخصیت سیاسی خاورمیانه گفتگو کردم. و این اظهار نظر کسینجر جای تامل و بررسی دارد.
7-      فریبکاری و سوء استفاده: وی به قول ما ایرانی ها حزب باد بود آن جایی که نیاز داشت فریبکاری می کرد و با دیدگاه معتدل و میانه در انتخابات شرکت می کرد و در زمانی دیگر با ارائه یک چهره تندرو و افراطی در تنور انتخابات شرکت می کرد.
8-       توهین به مقدسات : وی با علم به این که می دانست اگر به حرم قدسی شریف حضور پیدا کند جامعه اسلامی ، عربی و فلسطینی منفجر می شود ولی باز هم این کار را کرد و باعث شعله ور شدن انتفاضه دوم مردم فلسطین شد.
9-      عوزی بنزمن در کتابش موسومبه « شارون توجهی به خطوط قرمز نداشت » ده خصلت منفی را برای شارون برشمرده است از جمله آن ها ، تقض قانون ، نقض عرف ، نافرمانی از دستورات مافوق ، فاش کردن اسرار ، گام نهادن در مسیر نسل کشی علیه اعراب ، خیانت ، جعل حقایق ، حامی ماکیاولیسم ( هدف وسیله را توجیه می کند - اصول ماکیاولیسم که امروزه توسط حکومتهای استبدادی و ضحاکان افعی به دوش اجرا می­شود توسط ماکیاول در قرن 15 میلادی نوشته شد) مبنی بر این که نمی‌توان از هر شیوه ای و وسیله ای برای  ادامه حکومتداری استفاده کرد.
بدون تردید فلسطینیان هرگز مجرمان جنایتکار و خونخواری مانند شارون را فراموش نمی کنند. جنایاتی را که در طول تاریخ در حق فلسطینیان رخ داده است در یک کفه ترازو و جنایات شارون را در کفه دیگر قرار دهیم بازهم جنایات شارون بسیار سنگین تر خواهد بود. شارون به بلدوزر معروف شد به خاطر بزرگی جسدش و بزرگی و سنگینی جنایاتی که مرتکب شده است. شارون بیش از هفتاد سال از تاریخ عمرش را در قتل عام انسان های بی گناه صرف کرد.
راستی با توجه به آن که در قرآن آمده است هرکسی انسانی را بکشد انگار همه بشریت را کشته است شارون چه پاسخی در قبال قتل عام های عمدی و کینه توزانه خود در قبال مردم فلسطین و مسلمانان خواهد داشت.؟ نکته قابل تامل دفاع تمام قد سران غربی و آمریکا از جنایات این دیکتاتور معدوم است. شارون یکی از تاریک ترین و ننگین ترین کارنامه‌های موجود در میان سران رژیم صهیونیستی « سران کنونی و پیشینیان » را به خود اختصاص داده است و از این جهت نیز باید نام وی در کتاب گینس ثبت شود.
منبع : خبرگزاری جهان اسلام (ایونا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی