امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

خطیب مسجدالاقصی، مسلمانان جهان را برای خنثی سازی توطئه طراحی شده ضد مسئله فلسطین فراخواند. وی طرح سازش جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، را توطئه ای برای نابودی قدس توصیف کرد. «مسجدالاقصی در خطر است و شهر قدس، نخستین قربانی خواهد بود.» 
شیخ عکرمه صبری، از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست، درست بیندیشد و تسلیم فشارها نشود؛ چون تصمیماتی که اتخاذ می کند، در قبال سرزمینی است که معراج گاه پیامبر اکرم (ص) بوده و متعلق به یک میلیارد مسلمان است و بخشی از عقیده، تمدن و تاریخ اسلام به شمار می رود. 
وی طرح سازش جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، را توطئه ای برای نابودی قدس توصیف کرد و گفت: برابر این طرح، 29 شهرک صهیونیست نشینی که در شهر قدس و پیرامون آن واقع شده است، همچنان در دست صهیونیست ها خواهد ماند. 
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد: برابر طرح کری، رژیم اشغالگر، بر 50 درصد از قدس شرقی چیره خواهد ماند؛ افزون بر آن، تمام قدس غربی را از آن خود خواهد کرد و دیوار نژادپرستانه حائل همچنان به عنوان حدفاصل بین فلسطینی ها و صهیونیست ها به حال خود باقی خواهد ماند. 
وی تصریح کرد: برابر حرف و حدیث های رایج میان دیپلمات ها و اخبار رسانه ها، منطقه قدیمی شهر قدس و مناطق پیرامون آن، زیر نظر یک کمیته بین المللی اداره خواهد شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در این کمیته عضو خواهند بود. 
شیخ عکرمه صبری، سپس با یادآوری تعرض مکرر شهرک نشینان صهیونیست، خاخام های تندرو و نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به مسجد الاقصی، هشدار داد: مسجد الاقصی در خطر است و شهر قدس، نخستین قربانی خواهد بود. بر اساس طرح وزیر امورخارجه آمریکا، قدس از دست خواهد رفت. امروز، دیگر کارد به استخوان رسیده است و مجالی برای سکوت نیست. 
خطیب مسجدالاقصی همچنین از فلسطینی ها، علمای دین و نگهبانانی که زندگی خود را وقف حمایت و محافظت از این مکان مقدس در برابر تجاوزگری صهیونیست ها کرده اند، قدردانی، و اقدامات رژیم صهیونیستی را به جلوگیری از دسترسی شهروندان فلسطینی به مسجدالاقصی محکوم کرد.
منبع : بیداری اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی