امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

شعث: آشتی با حماس آماده اجراست

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

 عضو جنبش فتح که در رأس هیأتی از این جنبش به غزه سفر کرده است، امروز دوشنبه با اشاره به حل همه موارد اختلافی برای پایان دادن به دودستگی‌های داخلی، تاکید کرد که آشتی با حماس آماده اجرایی شدن است...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الشرق، «نبیل شعث» امروز در جمع خبرنگاران در شهر غزه گفت که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به زودی «عزام الاحمد» مسئول پرونده آشتی با حماس را به نوار غزه اعزام می‌کند تا طرح اجرای آشتی را تدوین نمایند.

وی افزود که همه چیز برای پایان دادن به دودستگی‌ها آماده است و عباس واقعا به نزدیک شدن به اجرای آشتی خوش‌بین است.
شعث تصریح کرد که جنبش حماس کاملا با تشکیل دولت توافق ملی به ریاست عباس و برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری و ریاست تشکیلات خودگردان و نیز انتخابات شورای ملی آوارگان در خارج از فلسطین پس از گذشت 6 ماه از تشکیل دولت، موافق است.

وی اشاره کرد که عباس به زودی عزام الاحمد مسئول فتح در پرونده آشتی با حماس را به نوار غزه اعزام می‌کند تا برنامه اجرایی آشتی را تدوین نمایند.

شعث همچنین اظهار داشت که در دیدار با رهبران حماس در غزه توافق شده است که فتح و حماس در دوره آینده به منظور زمینه‌سازی فضاهای آشتی به هجمه رسانه‌ای علیه یکدیگر پایان دهند.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی