امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

راهکار آل‌خلیفه برای تبرئه خود از جنگ سوریه

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۵۴ ب.ظ

 درحالیکه مردم بحرین در این کشور بارها شاهد فعالیت آزادانه برخی جریانها جهت جلب کمک و حمایت برای گروه های تروریستی در سوریه بوده‌اند، وزارت کشور بحرین از تشدید قوانین برای جلوگیری از اعزام شهروندان به سویه خبر داد...  

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت کشور بحرین در بیانیه ای اعلام کرد، شهروندان بحرینی که با هرگونه گروه و تشکیلاتی که مقر آن خارج از کشور باشد و برای رسیدن به اهداف خود از اقدامات تروریستی بهره ببرد؛ همکاری کنند یا به آن بپیوندند به مجازات زندان تا 5 سال محکوم خواهند شد.
در این بیانیه آمده است: با دقت و اهتمام تحولات سوریه را پیگیری می کنیم و می دانیم که تعدادی از شهروندان بحرینی با کمک و همکاری کشورهای دوست و برادر به سوریه رفته و در درگیری ها شرکت کرده اند.
وزارت کشور بحرین در این بیانیه که خبرگزاری بحرینی "بنا" آن را منتشر کرده، تأکید کرده است: تمامی دست اندرکاران این اقدام اعم از کسانی که تحریک و تشویق کرده اند و نیز کسانی که به سوریه رفته اند به دلیل نقض ماده 13 قانون دفاع از جامعه در برابر اقدامات تروریستی، تحت پیگردهای قانونی لازم قرار خواهند گرفت.

صدور این بیانیه درحالی است که از آغاز جنگ در سوریه فعالیتهای بسیاری در بحرین از سوی برخی جریانها به صورت علنی و آزادانه در حمایت از گروه های مسلح در سوریه صورت گرفته است. 

پیش از این "فاضل عباس" دبیرکل جمعیت تجمع ملی دموکراتیک بحرین در مصاحبه با العالم تاکید کرده بود که رژیم آل خلیفه به زودی از مواضع خود در قبال بحران سوریه پشیمان خواهد شد، زیرا تروریستها از سوریه به بحرین بازخواهند گشت و مانند آنچه در افغانستان رخ داد، بلای جان رژیم خواهند شد.
فاضل عباس ، با انتقاد از حمایت رژیم منامه از تروریسم در سوریه گفته بود: حتی برخی نمایندگان مجلس بحرین خواستار حمایت از تروریسم در سوریه شده و بعضی شهروندان به دلیل مشارکت در جنگ سوریه کشته شده اند.
وی همچنین با اشاره به جمع آوری پول در بحرین برای حمایت از تروریسم در سوریه، خاطرنشان کرده بود: اگر رژیم آل خلیفه اقدامی برای توقف این روند انجام ندهد، ثابت می کند که در تروریسم دست داشته و با شرکت این عده در جنگ سوریه موافق است.

 

منبع : العالم

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی