امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

خنده های یک «یاغی»

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۶ ب.ظ

 «مهدی» جوان بسیار خوش خنده ای بود. همه ی دوستانش، خنده های او را به یاد دارند. روزی که «مهدی» را در آرامگاهش به امانت...  

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مهدی محمدحسین یاغی» به تاریخ اول فروردین 1368 شمسی ( 75 روز پیش از رحلت «حضرت روح الله») مصادف با نیمه‌ی شعبان 1409 قمری،  در شهر «بعلبک» (واقع در منطقه ی «بقاع») در «لبنان» متولد شد. وی در سنین نوجوانی به صفوف رزمنده‌گان «مقاومت اسلامی لبنان» پیوست و هنگام آغاز تجاوزِ مزدورانِ [...] به حریم «بانوی کربلا» در «سوریه»، وارد یگان هایمدافعِ «حرم زینبی» گردید. 
مهندس کامپیوتر «مهدی محمدحسین یاغی» (با نامِ نظامی «کرار») به تاریخ 9 مرداد 1392 شمسی (مصادف با 22 رمضان المبارک 1434 قمری) در نبرد رویارو با مشرکان وهابی و دشمنان قسم خورده‌ی نهضتِ حسینی، بال در بال ملائک گشود.
«مهدی یاغی» جوان بسیار خوش خنده ای بود. همه ی دوستانش، خنده های او را به یاد دارند. روزی که «مهدی» را در آرامگاهش به امانت می گذاشتند، آنان که چهره اش را دیدند، گفتند: «او میخندید. درست مثل خنده های هوش ربایش در زمان حیات». ما هم که به چهره ی ثبت شده از هنگامِ تدفین او نگاه کردیم، آثار تبسم را دیدیم. 
شما چطور؟

شادی روح مطهرش، صلوات
تصاویر / خنده های یک «یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»
پیکر شهید «مهدی محمدحسین یاغی»

تصاویر / خنده های یک «یاغی»
منبع : مشرق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی