امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 رییس جنبش انصارالله یمن، با اشاره به ضرورت بهره برداری از مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) در مسیر مقابله با تلاش دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن هویت امت اسلام، گفت: سلطه مستکبران، ملت ها را با مشکل مواجه کرده است...  

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، "عبدالملک حوثی" طی سخنانی به مناسبت زادروز پیامبر گرامی اسلام (ص)، با بیان این که برخی در یمن تحکیم روابط با آمریکا و دیگر کشورهای استکباری را در اولویت قرار داده اند، اظهار داشت: ملت های مسلمان مشترکات فراوانی دارند و عقل حکم می کند که خصومت و دشمنی را کنار بگذارند و برادری و همدلی را سرلوحه خود قرار دهند.

وی افزود: بدون شک با تکیه به وحدت می توانیم بسیاری از مشکلات و مصائب را برطرف کنیم.

عبدالملک حوثی با تاکید بر ضرورت توسل به وحدت، خاطرنشان کرد که ولادت خاتم انبیا (ص) فرصتی مناسب برای یادآوری مشترکات ملت های مسلمان و کنار گذاشتن بغض و کینه است.

وی گفت: سلطه گری مستکبران و طغیانگری این قدرتها به سرکردگی آمریکا، مشکلات و مصائب فراوانی را پیش روی ملت ها قرار داده است.

ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) به اتّفاق نظر شیعیان در ۱۷ ربیع الاول  در سال عام الفیل (570 میلادی) واقع شده است، ولی برادران اهل سنت، وقوع این رویداد مبارک را در روز دوازدهم این ماه دانسته‏اند و برای ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان، پس از انقلاب اسلامی ایران، 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان "هفته وحدت" نام گذاری شده است. 

منبع : العالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی