امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

جدیدترین شکاف در ائتلاف معارضین سوری

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۵ ب.ظ

 گروه موسوم به "ستاد نظامی و گردانهای رزمی" مخالف نظام سوریه، در بیانیه ای اعلام کرد که به علت ناکامی ائتلاف "ملی" در تاسیس ارتش ملی و توزیع نامناسب اموال و عدم حمایت سیاسی از این ستاد، از ائتلاف مذکور کناره‌گیری کرده است...  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در بیانیه این ستاد آمده است: "شکست در تاسیس یک ارتش ملی از نیروهای انقلابی به علت انتخاب اشتباه اهرم ها و افراد برای این ماموریت روی داد".

این بیانیه می افزاید: عدم حمایت سیاسی از ستاد نظامی و رها کردن آن در تعامل مستقیم با جامعه بین المللی باعث شد که زیر بار فشار و دیکته خواسته ها قرار گیرد.

در بیانیه، رئیس ائتلاف به طور مستقیم مورد اتهام قرار گرفته، چرا که "ستاد نظامی را دور زده و اموال سیاسی و نظامی را نامناسب توزیع کرده است".

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اقدام رئیس ائتلاف در توزیع مستقیم پول بین گردانها بدون توجه به سلسله مراتب و نادیده گرفتن ستاد نظامی، باعث شد که ابهت این ستاد در عملیات نظامی از دست برود و ارتش آزاد با ناکامی های بزرگی روبرو شود.

این ستاد در ادامه به نبود کمیته یا دفتری برای پیگیری اقدامات نظامی یا ارزیابی آن؛ و فقدان گزارش های نظامی قابل اعتماد در ائتلاف اشاره کرده است.

براساس بیانیه این ستاد، در جریان همه نشست های ائتلاف در شش ماه گذشته و بعد از ورود ستاد نظامی، بی توجهی و نادیده گرفتن اوضاع میدانی و نظامی ادامه یافته و فقط یک بار این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی