امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 منابع مطلع محلی در صعده شمالی گزارش دادند که که نیروهای جنبش الحوثی پس از یک رشته درگیری‌های سنگین توانستند بر «وادی ابوجباره» در منطقه کتاف مسلط شوند...  

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «وفاق پرس»، نیروهای الحوثی با عقب راندن جنگجویان سلفی و گروه های شبه نظامی وابسته به حسین الاحمر، توانستند دارالحدیث سلفی منطقه «کتاف» را به تصرف خود درآروند.
منابع مطلع محلی گزارش دادند که تعدادی از افراد مسلح سلفی، داخل دارالحدیث موضع گرفته بودند که پس از محاصره شدن از سوی حوثی‌ها،‌ تن به مذاکره داده و با تسلیم دارالحدیث در قبال خروج سالم از آن منطقه موافقت کردند.
پس از این درگیری ها جنگجویان سلفی به سمت منطقه کوهستانی «جبل الاطلال» عقب نشینی کردند.
طبق گزارش‌ها واصله نیروهای حوثی با همکاری شهروندان عادی و ساکنین منطقه انبارهای دار الحدیث را که سرشار از مهمات و مواد غذایی بود تخلیه کردند.
لازم به ذکر است که نیروهای حوثی پس از درگیری‌های سنگین و با تصرف «وادی آل ابوجباره» توانستند آخرین پایگاه سلفی‌ها در منطقه «کتاف» را فتح کنند. سلفی‌ها از این منطقه به عنوان پایگاه آموزش نیروهای نظامی خود استفاده می کردند.

منبع : تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی