امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

«پرداخت خون بها» و «جوانان التلال» معروف ترین گروه های افراطی یهودی هستند؛ اما «شاباک» از حدود یک سال پیش گروه افراط گرای دیگری را زیر نظر دارد که فعالیت آن از نوع دیگری است....

 

   

   

گروهی که از آن سخن می گوییم، گروهی یهودی است که به افراط گرایی معروف است و برای خود نام «پرداخت خون‌ بها» را برگزیده است. هدف این گروه افراط گرای یهودی تنها گرفتن انتقام از فلسطینیان نیست، بلکه خواهان تاسیس «امارت دینی و مذهبی یا همان خلافت یهود» پس از نابودی رژیم صهیونیستی و یا به تعبیر اعضای این گروه حکومت عبری است.

تا به امروز دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گروهای افراط گرای یهودی که داخل سرزمین های اشغالی و به طور خاص در کرانه باختری فعالیت دارند، را زیر نظر داشته است.
معروف ترین این گروه های افراط گرای یهودی همین گروه «پرداخت خون بها» و گروه دیگری به نام «جوانان التلال» است، اما سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» از حدود یک سال پیش فعالیت گروه افراط گرای دیگری را زیر نظر دارد که افراط گرایی و فعالیت آن از نوع دیگری است.

این گروه تحت نظر شاباک در دامان دو گروه افراط گرای پیشین که از آنها نام برده شد، رشد و نمو یافت و علیه آن سرکشی و طغیان کرد و چشم داشت هایش بسیار بیشتر از چشم داشت های این دو گروه شد. هدف این گروه جدید از بین بردن و نابودی رژیم صهیونیستی برای فراهم کردن پیش زمینه تاسیس و تشکیل «ملکوت قدس» است.

شاباک از فعالیت این گروه طی روزهای اخیر به مطبوعات صهیونیستی خبر داد و اظهار داشت که خط مشی و شیوه فعالیت آن مشابه جنایتی است که چند روز پیش در روستای «دوما» رخ داد و طی آن «علی دوابشه»، کودک فلسطینی به شهادت رسید.

گروه تروریستی یهودی که در صدد نابودی «اسرائیل» است

به گفته شاباک این گروه افراط گرای یهودی دارای فرمانده یا رهبری نیست و محل و مقر ثابتی ندارد، بلکه متشکل از جوانانی مخالف صهیونیسم است که در کرانه باختری فعالیت می کند و نه تنها فلسطینیان که جامعه اسرائیلی را نیز تهدید می کند.

مهمترین ویژگی ها که موجب متمایز شدن این گروه از 2 گروه پرداخت خون بها و جوانان التلال می شود، عبارت است، از:

1- فعالیت تروریستی آنها تنها برای ترساندن و یا ایجاد وحشت و رعب در میان فلسطینیان یا انتقام گیری از آنها نیست و هدف آنها تخلیه شهرک های صهیونیست نشین یا تخریب خانه های ساخته شده در این شهرک ها نیست، بلکه هدف آنها بسیار بزرگ تر است.

گروه تروریستی یهودی که در صدد نابودی «اسرائیل» است

این گروه خواهان فتنه انگیزی در منطقه و برافروختن و شعله ورتر کردن آتش اختلاف و جنگ بین فلسطینیان و یهودیان و صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی است و همانگونه که در جنایت سوزاندن خانه دوابشه مشاهده شد، این گروه خواهان ایجاد آشوب و هرج و مرج است تا به این طریق کابینه رژیم صهیونیستی و مسئولان این رژیم را تحت فشار و تنگنا بگذارد.

مهمترین هدف این گروه براندازی رژیم صهیونیستی است که به اعتقاد آنها مانع «خلاص» و «نجات» آنها می شود.

2- اعضای این گروه باکی از مرگ ندارند و آماده هر نوع اقدام غیر انسانی و وحشیانه هستند که یکی از دلایل آن نداشتن رهبر و یا فرمانده است، دلیل این مدعا جنایتی است که در دوما و علیه خانواده دوابشه رخ داد. 

به این ترتیب آنها تابع و وابسته به کسی یا فرمانبر کسی نیستند و همین موجب می شود تا لجام گسیختگی و وحشی گری خاصی در فعالیت ها و یا در واقع جنایات آنها مشاهده شود.

3- این گروه ده ها جوان یهودی را شامل می شود که در گروه سنی 22 و 23 سال قرار دارند و در میان آنها حتی نوجوانان نیز مشاهده می شوند و از سراسر سرزمین های اشغالی در کرانه باختری گرد آمده اند و اغلب جوانان طرد شده از جامعه و خانواده و بدون چارچوب های اخلاقی و رفتاری هستند.اعضای این گروه همان طور که گفته شد، ساکن منطقه خاصی نیستند یا مقر ثابتی ندارند، بلکه به صورت مستمر درحال تغییر محل استقرار و مکان خود هستند.

گروه تروریستی یهودی که در صدد نابودی «اسرائیل» است

4- اعتقادات و باورهای آنها را می توان در وثیقه ای ملاحظه کرد که یک یهودی از اهالی شهر «بنی براک» به نام «موشه اورباخ» آن را تنظیم و تدوین کرد. در حالی که اورباخ خود عضو گروهی تندرو و افراط گرا بود که اقدام به آتش زدن کنیسه «الطابغه» در نزدیکی «طبریا» کرد.

در این وثیقه آمده است که هدف این گروه ضربه وارد کردن به اماکن و نقاط حساس جامعه صهیونیستی، با هدف ایجاد هرج و مرج و آشوب در آن و سپس نابودی آن است و در این راستا دارای 5 آموزه مهم هستند: فتنه انگیزی بر سر مسجد الاقصی، طرد و بیرون راندن بیگانگان، غلبه بر بت پرستی که در سوزاندن کلیساها و مساجد از دیدگاه آنها نمود پیدا می کند، نفرت دینی و مذهبی از دیگران و متزلزل کردن حاکمیت و قدرت قانون.

گروه تروریستی یهودی که در صدد نابودی «اسرائیل» است

5- این جماعت در حال حاضر دست به اقدامات مسلحانه نزده است، بلکه به ایجاد آشوب و هرج و مرج اکتفا می کند و برایش اهمیتی ندارد که این اقدامات منجر به کشته شدن انسان ها شود.

اولین عملیات آنها از این دست اواخر سال 2014 میلادی رخ داد، هنگامی که تلاش کردند، در جنوب الخلیل خانه ای را آتش بزنند، اما عاملان این جنایت توسط پلیس رژیم صهیونیستی دستگیر و سپس به این بهانه که مدرکی دال بر محکومیت آنها وجود ندارد، آزاد شدند.

گروه تروریستی یهودی که در صدد نابودی «اسرائیل» است

شاباک مدعی شده است که فعالیت های اعضای این گروه را به شدت تحت نظر دارد و درصدد بازداشت آنهاست، اما آنچه در آن تردید نیست، اینکه چنین گروه هایی اجازه فعالیت آزادانه در جامعه صهیونیستی و در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی را تا زمانی که آسیبی به اهداف صهیونیستی وارد نکند و تنها فلسطینی را هدف قرار دهد، دارند و زمانی فعالیت آنها خطرناک خوانده می شود و اعضای آن تحت پیگرد قرار می گیرند که بخواهند به پیکره رژیم صهیونیستی ضربه وارد کنند.

چون بسیاری از اهداف این گروه از جمله انتقام گیری از فلسطینیان یا طرد بیگانگان که همان فلسطینیان هستند، از مسجد الاقصی مغایرتی با اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ندارد و براین اساس در فعالیت های این گروه در این عرصه منافاتی با قوانین و اهداف رژیم صهیونیستی مشاهده نمی شود.

منبع:مشرق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی