امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

تا آزادی قدس چیزی نمانده

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۵ ب.ظ

 رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال 1948 تأکید کرد، تا پایان اشغال قدس و مسجد الاقصی چیزی نمانده است...  

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "رائد صلاح" در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای زندانی کردن وی، اظهار داشت: من از این تصمیم بسیار خرسندم زیرا نقاب را از چهره سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی کنار زد و این مساله، نویدبخش آن است که نابودی رژیم اسرائیل، به امید خدا، نزدیک است.

وی که بارها خطیب مسجد الاقصی بوده و تاکنون چندین بار به سبب دفاع از مسجد الاقصی در برابر تجاوزگری صهیونیست ها به زندان افتاده است، در کنفرانسی مطبوعاتی با حضور رهبران جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال 1948 میلادی گفت: بازداشت و زندانی کردن مکرر ما نخواهد توانست از عزم و ایستادگی ما کم کند.

رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال 1948 میلادی بر رویکرد ثابت خود تاکید کرد و گفت که محاکمه یا زندانی شدن وی تاثیری بر این رویکرد نخواهد داشت و خللی در عزم و اراده اش وارد نخواهد کرد.

شیخ رائد صلاح تاکید کرد: من همانند گذشته بار دیگر تکرار می کنم که خون و جانم را فدای مسجد الاقصی خواهم کرد.

رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال 1948 میلادی در پایان نوید داد: من اطمینان دارم که تا چند سال آینده با پایان اشغال قدس و مسجد الاقصی، لبخند بر لبان همه ما خواهد نشست.

منبع : العالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی