امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

گروهک تروریستی گردان های عبدالله عزام با صدور بیانیه ای از کشته شدن افراد بی گناه در حمله تروریستی مقابل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت عذر خواهی کرد...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم؛ گروه تروریستی گردان های عبدالله عزام در صفحه توئیتری خود نوشت: در حمله به مقر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت خللی پیش آمد که در نتیجه این مشکل شماری از رهگذران هدف قرار گرفتند؛ در اینجا اعلام می‌کنیم ما همه شیعیان را هدف قرار نمی دهیم.

گردان های تروریستی عبدالله عزام در بخش دیگری از این بیانیه خود مدعی شده است: گردان های عبدالله عزام شاخه "حسین بن علی" معتقد است که حزب ایرانی[حزب الله] در لبنان کماکان به دنبال عملی کردن پروژه های ایرانی برای توسعه هیمنه خود بر سرزمین شام است و لبنان و سوریه هدف این توسعه هستند.

این گروه تروریستی در ادامه سخنان بی پایه و اساس خود افزود: در لبنان استکبار این حزب و ظلمش بر اهل سنت در لبنان روز به روز در حال گسترش است و یورش های امنیتی این حزب بر اهل سنت هم ادامه دارد، و عملیات بازرسی و بازداشت هایی را انجام می دهد، کسانی را بازداشت می کنند که در جهت منافع انقلاب سوریه گام بر می دارند.

گردان های تروریستی عبدالله عزام در ادامه نوشت: حملات این حزب در داخل خاک سوریه کماکان ادامه دارد، در این جنگ گروه های ایرانی هم همسو با نظام سوریه برادران سوری ما را می کشند.

این گروه تروریستی در ادامه اتهامات خود افزود: ایران به حزب خود در سوریه اجازه داده تا با دستانی باز و آزاد هر کاری که می خواهند انجام دهند، آنها حتی مرتکب افعالی می شوند که از نظر جامعه بین المللی به جنایات جنگی معروف است، این جنایات را در واقع شارع اسلامی هم محکوم می سازد چرا که با فطرت انسانی در تضاد است.

عبدالله عزام که عامل بسیاری از جنایات تروریستی در سوریه و لبنان است در بخش دیگری از بیانیه خود افزود: ایران از طریق شبه نظامیان خود در سوریه و با کمک حزبش تلاش می کند، تا به هر وسیله ممکن منافع عالیه خود را در سوریه حتی از طریق قتل عام مجاهدان سنی محقق سازد، این مجاهدان سنی در واقع خطر و مانعی بزرگ سد راه برنامه های سلطه جویانه و ظالمانه آنهاست.

این گروه تروریستی همچنین اعلام کرده است: در "غزوه! " حمله به رایزنیایران در بیروت که با عملیات[تروریستی] شهادت طلبانه دوگانه ای صورت گرفت، دو تن از جوانان شامی در آن نقش داشتند و آن را اجرا کردند، آنها اراده کرده بودند همچون دو پیکانی باشند که در راه خدا ایران و حزبش را نشانه می روند.

در ادامه این تویتر گردان های عبدالله عزام آمده است: تصمیم بر این گرفته شد تا یکی از مراکز مهم ایرانی در اراضی لبنان هدف قرار گیرد، نهادی که فساد را گسترش می دهد، ومفسدان از ان خارج می شوند، این ها همگی از داعیه های پروژه صفوی برای هیمنه و سلطه بر سرزمین شام است، وتمام تلاش خود را برای قتل عام ملت سوریه وقتل افراد بی گناهی از زنان و کودکان را در قبر می گیرد.

گردان های عبدالله عزام افزود: عملیات ما در منطقه ای از لبنان انجام گرفت که حزب ایران آن را مصون می پنداشت، واین حزب با انجام یک سری از تدابیر گمان می برد که این منطقه را ایمن ساخته است از این رو گمان انها در این خصوص نادرست بود.

در این تویتر آمده است: بعد از مدت ها بررسی دقیق و مطالعه شده رزمندگان گردان های عبدالله عزام موفق شدند این عملیات {تروریستی} شهادت طلبانه را انجام دهند و شماری را که می بایست کشته می شدند کشتند، ولی در این عملیات شماری هم بی گناه کشته شدند که آن به دلیل مشکل و خللی بود که در انجام انفجار دوم روی داد وتعدادی از افراد بی گناه هم کشته شدند که برای آنها رحمت الهی و مغفرت مسالت می نماییم.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی