امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 رهبر انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان در کنگره‌ی جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری به موضوع مهمی اشاره کردند و آن اینکه داعش یکی از مهره‌های استکبار جهانی بوده و دقیقا در زمین و بر اساس روش صهیونیسم بازی می‌کند...

 

رهبر انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان در کنگره‌ی جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری به موضوع مهمی اشاره کردند و آن اینکه داعش یکی از مهره‌های استکبار جهانی بوده و دقیقا در زمین و بر اساس روش صهیونیسم بازی می‌کند: «من قلباً متأسفم که امروز به جای اینکه همه‌ی توجه دنیای اسلام به اسرائیل و بلایی که بر سر مسجدالاقصی می‌آید باشد ناچار است به گرفتاری‌هایی که استکبار ایجاد کرده (جریان تکفیری) مشغول باشیم ... به ما اطلاع دادند که هواپیماهای ترابری آمریکایی مهمات مورد نیاز داعش را در مراکز داعش در عراق از آسمان پرتاب کردند و ۵ مرتبه این کار را تکرار کرده‌اند. بعد به ظاهر ائتلاف ضدداعش درست کردند که دروغ محض است. آمریکا می‌خواهد این فتنه را زنده نگه دارد البته نخواهند توانست.»

به گزارش بولتن نیوز، همان‌طور که می‌دانیم این بیان رهبر انقلاب، یک تحلیل نیست بلکه یک خبر است. اما این خبر مبتنی بر چه شواهدی‌ست؟ سعی می‌کنیم در ادامه به برخی از این شواهد اشاره‌ای داشته باشیم. تقریبا اواخر تیر ماه امسال بود که رگه‌هایی از ارتباط داعش و اسرائیل پیدا شد. "طراد بن سعید العمری" در مطلبی در سایت روزنامه‌ی "الحیات" چاپ لندن نوشت: رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب اقدامات تروریستی، خشونت و کشتار در غزه است و این رژیم در سوریه و عراق نیز با عنوان "داعش" یا عملیات "لانه‌ی زنبور" در حال تکرار همین جنایات است.
رهبر انقلاب، بر اساس کدام واقعیت‌ها به ارتباط استکبار جهانی با جریان‌های تکفیری اشاره کردند؟العمری ادامه داد: ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فاش کرده است که این سازمان با همکاری همتای انگلیسی خود "ام آی ۶" و "موساد"، زمینه‌ی به وجود آمدن داعش را فراهم کرده‌اند. سایت "اینترسپت" نیز به نقل از اسنودن تأکید کرد که این سه سرویس جاسوسی و امنیتی، برای به وجود آوردن یک گروه تروریستی (داعش) که بتواند افراطی‌ها را به خود جذب کند، با یکدیگر همکاری کرده‌اند. عملیاتی که رمز آن "لانه زنبور" نام گرفت و هدف از آن حمایت از اسرائیل است.
العمری تأکید کرد که طبق اسناد فاش شده توسط اسنودن، تنها راه حل حمایت از اسرائیل، ایجاد یک دشمن نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی است. این اسناد فاش شده همچنین حاکی است که "ابوبکر بغدادی" سرکرده داعش، دوره‌هایی فشرده را به مدت یک سال زیر نظر موساد سپری کرده است، و علاوه بر آن دوره هایی را در فن سخنرانی و علوم دینی برای او گذاشته اند. العمری گفت: پس عجیب نیست که بغدادی در روش خود از تعالیم عهد عتیق پیروی می‌کند و همه‌ی مردان را از دم شمشیر می‌گذراند و همه‌ی زنان، کودکان، چهارپایان و همه‌ی آن چیزی را که در شهرها وجود دارد غنیمت خود می‌داند.

رهبر انقلاب، بر اساس کدام واقعیت‌ها به ارتباط استکبار جهانی با جریان‌های تکفیری اشاره کردند؟ابهامات در خصوص ماهیت داعش و نسبت آن با صهیونیسم همچنان باقی بود تا اینکه گذر زمان ما را به ماه مبارک رمضان و ایام منتهی به روز قدس رساند. در همین ایام، خبری منتشر شد که بیشتر از پیش، ارتباط این دو غده‌ی سرطانی را هویدا می‌کرد: «گروهک تروریستی داعش در آخرین اقدام خود اعلام کرده است که برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس ممنوع است. اعضای این گروه تروریستی همچنین با لگد مال کردن پرچم فلسطین اعلام کرده‌اند که باید بجای پرچم فلسطین، پرچم گروه داعش به اهتزاز در آید. داعش اعلام کرده است که فلسطین موجب فتنه است و هرکسی که پرچم فلسطین را به اهتزار در آورد به فتنه‌ی افروزی کمک کرده است.»
البته داعش‌یان سعی کردند این اقدام‌شان را از نظر تئوریک غنی کرده و برایش پشتوانه‌ی فکری قرار دهند. پشتوانه‌ای که گمانه‌زنی‌ها در مورد ارتباط داعش و اسرائیل را تقویت کرد: «تروریست‌های مدعی برپایی خلافت در سرزمین‌های اسلامی، همزمان با حملات وحشیانه‌ی رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار فلسطینیان، اعلام کردند جنگی با اسرائیل ندارد و فلسطین را حضرت مسیح آزاد خواهد کرد.

عجیب‌ترین توجیه داعش در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر کرده دیده می‌شود. در این بیانیه، اقدامات داعش، آشکارا به آخرالزمان و دوران ظهور ربط داده شده و ضمن گزینش و تحریف برخی روایات آخرالزمانی به منظور تثبیت خلافت خود، تصریح شده که " منظور از این که قیام به قدس می‌رسد، معنی‌اش این نیست که بیت‌المقدس، پایتخت قیام و خلافت خواهد بود. بلکه بارها اشاره شده که مسیح - علیه السلام - در آنجا ظهور خواهد کرد و دولت یهودی سرنگون می‌شود. بنابراین خودبخود دامنه‌ی خلافت به فلسطین نیز کشیده می‌شود."»
تقریبا یک ماه گذشت، تا اینکه گزارش رسمی سازمان ملل، رابطه‌ی داعش با اسرائیل را رسما تأیید کرد: «سازمان ملل وجود ارتباط قوی و محکم میان تشکیلات تروریستی مسلح در سوریه و رژیم صهیونیستی را تایید کرد. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با انتشار این مطلب افزود: این ارتباط در گزارش دبیرکل سازمان ملل که توسط نیروهای صلح بان این سازمان (آندوف) که از 29مه (اردیبهشت- خرداد) تا 3 سپتامبر (شهریور- مهر) در بلندی‌های جولان مستقر بودند، تایید شده است.

رهبر انقلاب، بر اساس کدام واقعیت‌ها به ارتباط استکبار جهانی با جریان‌های تکفیری اشاره کردند؟


براساس گزارش سازمان ملل ارتباط قوی و استواری میان عناصر گروه تشکیلات تروریستی در سوریه و نیروهای رژیم صهیونیستی حاکم است. بر اساس این گزارش، شماری از نیروهای مخالفان مسلح سوری اقدام به انتقال47 تن از نیروهای زخمی خود از خط آتش بس به ارتش اسراییل کردند و از سوی دیگر نیز ارتش صهیونیستی 43 تن از نیروهایی زخمی را که در بیمارستان های این رژیم درمان شده بودند، به این تشکیلات مسلح تحویل داد.
این گزارش فاش می‌کند که تشکیلات تروریستی از جمله 'جبهه‌ی النصره' به مواضع نیروهای صلح بان سازمان ملل (اندوف) حمله کردند و خودروها و تجهیزات وابسته به این نیروها را تصاحب کرده و از لباس های رسمی سازمان ملل به نفع خود استفاده کردند.» مسلم است که گزارش سازمان ملل – به علت همه‌ی پیش‌فرض‌هایی که در مورد ماهیت این سازمان وجود داشته و شدت وابستگی آن به امریکا و اسرائیل را معلوم می‌کند – می‌تواند سند مهمی در خصوص ارتباط مثبت و همکاری گروهک تروریستی داعش با رژیم غاصب صهیونیستی باشد.
البته این‌ها، گوشه‌ای از اطلاعات موجود در خصوص ارتباط داعش و اسرائیل بوده و باید آنرا در کنار اسناد و اخباری گذاشت که فعلا به بیرون درز نکرده و پازل واقعیت ارتباط اسرائیل و داعش را شکل می‌دهد. نکته‌ای که در اینجا وجود دارد آن است که از بین همین اخبار، به حقیقت این ارتباط پی برده و سپس به این سوال مهم پاسخ دهیم که چرا خروجی طرح لانه‌ی زنبور اسرائیل، تولد نامیمون داعش در عراق و سوریه است؟ البته رهبر انقلاب، جواب این سوال را دادند: «جریان تکفیری ایجاد شد تا مبارزه از فلسطین اشغالی به خیابان‌های عراق و سوریه کشیده شود.»

 

منبع : بولتن نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی