امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

امام خمینی معلم آزادگی ملتهای مسلمان

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳ ق.ظ

انقلاب اسلامی ایران ازبدو پیروزی وبرغم مشکلاتی که در ابتدا با آن مواجه شد مسئله فلسطین را زیر پر و بال خود گرفت ولحظه ای ازپشتیبانی آن غفلت نکرده است...  

مبارزات امام خمینی با رژیم صهیونیستی یادآور مجاهدتهای حضرت موسی سلام الله علیه با طغیانگری فرعون بوده است.

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)دکتر"محمد شهاب"عضومجلس قانونگذاری فلسطین امروز درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار قدسنا درآستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برهمه کشورهای منطقه تاثیر گذاشت.که دراین میان ملت فلسطین بیشتر از سایر ملتها ازاین انقلاب تاثیر پذیرفته اند. وی افزود:انقلاب اسلامی ایران ازبدو پیروزی درسال 1979وبرغم مشکلاتی که این انقلاب در ابتدا با آن مواجه شد مسئله فلسطین را زیر پر و بال خود گرفت ولحظه ای ازپشتیبانی آن غفلت نکرده است.

محمد شهاب ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان رویدادی عظیم و تاریخی درراستای کسب آزادی ملت فلسطین یاد وتاکید کرد:من در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در یکی از دانشگاههای مصر مشغول تحصیل بودم و به همراه دانشجویان مصری اخبار مجاهدتهای امام خمینی (ره) وملت ایران را علیه رژیم شاهنشاهی دنبال می کردم.پژوهشها،کتب وتحلیلهائی که در این رابطه نوشته می شد، به محض انتشار مطالعه می کردم وهرچه میگذشت امیدم نسبت به آینده مسئله فلسطین بیشتر و بیشتر میشد.

این عضو مجلس قانون گذاری فلسطین تصریح کرد:تجربه انقلاب اسلامی ایران واقعا یک تجربه بیسابقه و پیشرو دردوران معاصر برای ملتهای اسلامی و ملت هائی که ازطرحهای قدرتهای جهانی رنج می بردند محسوب میشود.

وی بااشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوران رو به رشد قدرت رژیم غاصب صهیونیستی پایان یافت و تل آویو در سرآشیبی سقوط قرار گرفت اظهارداشت:همچنانکه حضرت موسی سلام الله علیه در برخورد با ساحران فرعون حقانیت خدا و قدرت ایمان واقعی را به آنها نشان دادوتوانست سینه های آنها را به روی ایمان بگشاید وفرعون را در مقابل قدرت خدا زمین گیر وناتوان کند،امام خمینی (ره)هم در زمان حاضر قدرتهای نهفته جوامع اسلامی را هدایت کرد.ومقابل قدرت رژیم صهیونیستی ایستادوتوان مادی این رژیم و حامیان آنرا در سرآشیبی سقوط قرار داد.ایشان به ملت های اسلامی یاد دادند که چگونه می توانند از توان بالقوه خود برای رسیدن به اهداف بلند ازجمله آزادی فلسطین و محو رژیم اسرائیل استفاده کنند.

 محمد شهاب تاکید کرد:ملت فلسطین از امام خمینی (رحمة الله علیه) یاد گرفت که چگونه با استفاده از دین اسلام وایمان به خدا و با دست خالی در مقابل قدرتهای جهانی ایستادگی کند و بدون ترس از شکست در مقابل آنها برای بازپس گرفتن سرزمینهای مقدس فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست مجاهدت و جانفشانی نماید.

این عضو مجلس قانونگذاری فلسطین در پایان خاطر نشان کرد:راه امام درس بزرگی برای همه رجال دین وعلماء بوده وخواهد بود.رهبر کبیر انقلاب اسلامی به آنها آموخت که علماء می بایست در رأس قافله توده های مردمی قرار گرقته وسختی ها و هزینه های سنگین این راه را به نمایندگی از مردم بدوش بکشند و خود را قربانی رسیدن به اهداف متعالی اسلام بنمایند.چراکه تنها در این صورت است که مردم بی چون و چرا تسلیم رهنمود های آنها خواهند شد.

منبع : قدسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی