امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

السیسی: سرنگونی مرسی خواست مردم بود

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ب.ظ

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری مصر از اقدامات دیکتاتور مختلوع مصر در امر گردشگری دفاع کرد وگفت که قبل از سرنگونی مبارک در سال ۲۰۱۱ در حدود ۱۳ الی ۱۴ میلیون توریست به صورت سالیانه به مصر سفر می‌کردند... 

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم؛ عبدالفتاح السیسی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری مصر، در یک پیام ویدئویی که توسط حامیان وی در شبکه اینترنتی یوتیوب منتشر شد، "ادبیات مذهبی افراطی" را عامل تأثیرگذار منفی در یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی کشور یعنی توریسم معرفی کرد. 

سیسی این سخنان را در دیدار با تعدادی از فعالین صنعت توریسم در مصر بیان کرد. وی گفت: "من بیاد دارم که هر گاه این بخش احیاء می‌شد و هوای تازه‌ای تنفس می‌کرد، نمی‌توانست وارد مرحله بعدی شود." 

این ژنرال بازنشسته ارتش مصر در ادامه سخنانش که جنبه تبلیغاتی برای جذب آرای مصری ها داشت، افزود: "اگر رخدادها روال آرامی داشتند، می‌توانستیم درباره سالیانه 30 الی 40 میلیون توریست صحبت کنیم." قبل از سرنگونی حسنی مبارک در سال 2011 در حدود 13 الی 14 میلیون توریست به صورت سالیانه به مصر سفر می‌کردند. 

وی با اشاره به اینکه "این امر منجر به درآمدزایی برای مردم خواهد شد" گفت: "ما باید بیداری را در مصر افزایش دهیم."

السیسی همچین بیان کرد که دارای "ایده‌هایی در حوزه توریسم است" زیرا "در یکی در مناطقی از قاهره که انباشته از اماکن توریستی بودند زندگی کرده است مناطقی به مانند خال خلیلی و الازهر ... است که انواع مختلفی از توریسم مذهبی را ارائه می‌کنند." 

وی در ادامه از نمایندگان بخش توریسم درخواست کرد که به نمایندگی از ملت نشان دهند که رویدادهای 3 جولای سال گذشته - روز سرنگونی محمد مرسی - "خواست و اراده مردم بود و نه چیز دیگر." 

عبدالفتاح السیسی در ادامه سخنانش گفت: "قدرت حکومت از خداوند ناشی می‌شود و او نیز می‌تواند آن را بازپس گیرد." 

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری مصر وعده داد که اگر برای این منصب برگزیده شود تیمی کارآمد تشکیل داده و خواستار "وفاداری، صداقت، خلاقیت و انرژی بی‌نهایت" برای دوره پیش رو خواهد بود. 

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی