امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آمادگی خود برای سخنرانی در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را اعلام و از نخست وزیر این رژیم نیز خواست تا در مجلس قانونگذاری فلسطین سخنرانی نماید...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، «محمود عباس» در دیدار با اعضای مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به آمادگی کامل خود برای سخنرانی در کنست (پارلمان) این رژیم، تاکید کرد که این امر مطلقا بعید نیست.

عباس در این دیدار همچنین از اینکه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجلس قانونگذاری فلسطین در رام الله سخنرانی کند، استقبال و تصریح کرد که برای دیدار با نتانیاهو در هر زمانی آمادگی دارد.

عباس در این دیدار همچنین به تشریح خواسته‌های تشکیلات خودگردان مبنی بر تشکیل دولت فلسطین در اراضی اشغالی سال 1967 به پایتختی قدس شرقی و حفظ مرزها پرداخت و اشاره کرد که حل قضیه آوارگان فلسطینی باید بر اساس طرح صلح عربی پیشنهادی عربستان در سال 2002 باشد.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی