امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

سازش

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین"حماس"، هدف دولت آمریکا از کمک های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین را رسیدن به اهداف خاص عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "موسی ابو مرزوق" گفت: واشنگتن در صدد تلاش برای خریدن بقیه فلسطین از طریق پرداخت حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان است...
ابو مرزوق تاکید کرد، کمک هایی که آمریکا به فلسطینی ها (تشکیلات خودگردان) و به همه کشورهای عربی ارایه می کند، " کمک هایی مسموم" و با اهداف خاص است.
وی افزود: طرح واشنگتن هم اکنون مبتنی بر خرید بقیه فلسطین در ازای پرداخت حقوق کارکنان تشکیلات خودگردان است.
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد کمک های آمریکا به ملت های عربی، کمک های صادقانه و با هدف یاری آنان نیست ، بلکه برای رسیدن به خواسته ها و اهدافی خاص است.
ابومرزوق در صفحه اش در فیس بوک نوشت: آمریکا در روزهای اخیر با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین به یک مراسم عروسی در یمن حمله کرد و دراین حمله ده ها فرد بیگناه کشته شدند.
وی خاطرنشان کرد: این حمله اولین حمله از این نوع نبود و برای چهل و پنجمین بار تکرار شده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد، امپریالیسم آمریکا فقط در مسیر ایجاد کینه در دل  های مردم حرکت می کند.
ابومرزوق اظهار داشت: " قبلا " برای آوارگان فلسطینی کیسه هایی از آرد فرستاده می شد که روی آن نوشته شده بود " برای فروش یا معاوضه نیست " ، آرد را مصرف و از کیسه های آن برای اهداف متعدد استفاده کردیم اما پس از آن با هواپیماها و سلاح های آمریکا هدف قرار گرفته و کشته شدیم ، بنابراین کمک های آنان ناگزیر "مسموم" است.
وی با اشاره به طرح امنیتی آمریکا که "جان کری" وزیر امور خارجه این کشور در سفر اخیر خود به منطقه آن را ارایه کرد، گفت که آمریکا به فلسطینی ها وعده کمک های بی سابقه داده است ، فقط مشروط به اینکه با پیشنهادهای آن ها موافقت کنند.
ابو مرزوق افزود: " خلاصه این طرح این است؛ فروش بقیه سرزمین فلسطین با پرداخت حقوق به کارمندان فلسطینی ".
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در ماه های گذشته ، 9 سفر دوره ای به منطقه با هدف پیشبرد مذاکرات سازش داشته است.
مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی اواخر ژوییه گذشته از سرگرفته شد، این درحالیست که آمریکا تلاش کرد تا این تشکیلات را با طرح امنیتی خود درخصوص هرگونه سازش درآینده با رژیم اشغالگر در ازای پرداخت کمک های چشمگیر به تشکیلات خودگردان همزمان با کاهش کمک های اروپا متقاعد کند.

منبع : تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی