امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 رئیس‌جمهور برکنار شده مصر با اشاره به شرکت ۱۱ میلیون نفر در همه‌پرسی قانون اساسی تاکید کرد که ۲۵ ژانویه، پایان درد و رنج وی و اخوان‌المسلمین خواهد بود...  

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الوفد، محمد‌مرسی رئیس‌جمهور برکنار شده مصر تاکید کرد که 25 ژانویه آینده پایان درد و رنج او و اخوان‌المسلمین در مصر خواهد بود.

وی افزود: مردمی که با قانون اساسی عوام‌فریبان و رقاصه‌ها مخالفت کردند، به زودی علیه آن‌ها قیام خواهند کرد.

مرسی در پاسخ به سوال یکی از افسران زندان خود در مورد نتیجه همه‌پرسی گفت: آنچه که در مورد نتایج انتخابات مطرح شده است، دروغ و ریا است چرا که تعداد واقعی مردمی که در این همه‌پرسی شرکت کردند 11 میلیون نفر است و این یعنی 40 میلیون مصری مخالفت خود را با کودتا نشان داده اند.

وی در ادامه گفت: این 40 میلیون نفری که با همه‌پرسی مخالفت کردند، همان هواداران اخوان‌المسلمین و مردم عادی هستند که حکومت نظامی و اسرائیل و آمریکا علی‌رغم هزینه میلیاردی نتوانستند آنها را فریب دهند.

یک منبع در زندان مرسی هم گفت: رئیس‌جمهور برکنار شده هنگامی که تمسخر افسران را دید، به آنها گفت: که در خوابش بشارت یک پیروزی نزدیک را دیده است.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی