امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 خبرگزاری تسنیم: رهبر شیعیان بحرین طی خطبه‌ نماز جمعه امروز اعلام کرد که با وجود گذشته بیش از ۳ سال از آغاز انقلاب بحرین هنوز رژیم‌آل‌خلیفه پاسخگوی خواسته‌های مردم نبوده‌است...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صوت المنامه، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین طی خطبه‌های نماز جمعه امروز اعلام کرد که جنبش مردم بحرین در شرف به پایان بردن سومین سال خود است اما آل‌خلیفه تاکنون هیچ پاسخی به خواسته‌های آنان نداده است. وی توضیح داد که ملت نمی‌توانند در حالی که حتی سقف خواسته‌های آن‌ها پایین تر از مطالبات سایر‌جنبش‌ها در بهار اسلامی است از خواسته‌های به حق خود بگذرند.

عیسی قاسم این سوال را مطرح کرد که آیا مطالبات مردم به صورت کامل به گوش آل‌خلیفه رسیده و آنان همه آنها را غیرقانونی دانسته‌اند؟

آیا واقعا این خواسته‌ها به گوش آنان رسیده و انجام دادن آن را ننگ می‌دانند؟ آیا می‌خواهند که این ملت دست از مطالبات خود بردارد؟ و یا بیداریش کم رنگ تر شود؟ و یا یاس اورا از پای درآورد و به نصیحت آل‌خلیفه در پذیرش ذلت عمل کند؟

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد که پاسخ مثبت به کلیه این سوالات ننگی برای رژیم آل‌خلیفه است.

وی همچنین در خصوص بروز فتنه هشدار داده و می‌گوید: از برپاشدن فتنه برحذر باشید، اشخاصی درمیان شما هستند که با نیروهای امنیتی همکاری‌ می‌کنند، خداوند متعال باشماست، نیت خود را خالص کنید و در مسیر مبارزه به شرع پایبند باشید،‌ خونی را به حرام نریزید و حرمتی را هتک نکنید.

حتی اگر متوجه شدید که شخصی با نیروهای امنیتی همکاری می‌کنید اجازه زدن و خونین کردن او را ندارید زیرا براساس شرع مجاز به آن نیستید.

شیخ عیسی قاسم در ادامه سخنان خود گفت: باید آن‌قدر ذکاوت داشته باشیم که متوجه شویم رژیم‌ آل‌خلیفه از حربه جاسوسان و تفرقه‌های مذهبی برای پاره پاره کردن وحدت معارضان و وارد کردن آنان به درگیری‌های بی‌پایان می‌کند.

وی توضیح داد که رژیم آل‌خلیفه برای ایجاد تفرقه میان مردم و گروه‌های مختلف معارضان و همچنینی ایجاد فتنه، هویت برخی مخبران کم اهمیت خود که صدها تن را برای جایگزینی آنان دارند، فاش می‌کنند.

شیخ عیسی قاسم در پایان از جوانان خواست تا به کسی اتهام نزنند و هدف اشخاصی را که می‌خواهند در میان آنان تفرقه ایجاد کند محقق نسازند.

منبع : تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۹
صلوات

بحرین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی