امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

آیا آل سعود شکست در سوریه را باور کرده است؟

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

این مجازات طبق فرمان پادشاهی شامل هر کسی می شود که با هر گروه و یا سازمان افراطی یا تروریستی اعلام همدلی کند یا تحت حمایت مادی و معنوی خود قرار دهد یا اقدام به تحریک یا تشویق به آن کند...  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازالعالم، عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان امروز با صدور فرمان پادشاهی، به عنوان بخشی از قانون به اصطلاح "مبارزه با تروریسم" تاکید کرد "مجازات" هر کسی که  در اقدامات جنگجویانه خارج از عربستان مشارکت کند، حداقل سه سال و حداکثر بیست سال زندان خواهد بود.

همچنین برطبق این فرمان، هرکس که به هریک ازجریانها و گروههای فکری افراط گرا ویا گروه هایی که درسطح داخلی یا بین المللی ویا منطقه ای به عنوان گروه تروریستی شناخته شده باشند، وابسته باشد و یا آنها را تایید کند و یا تفکر و رویکرد آنها را در دستور کار قرار دهد، به زندان افکنده می شود.

این مجازات بر طبق فرمان پادشاهی شامل هر کسی می شود که با هر گروه و یا سازمان افراطگرا و یا سازمان تروریستی اظهار همدلی کند و یا به هر شکلی تحت حمایت مادی و یا معنوی خود قرار دهد و یا اقدام به تحریک  یا تشویق به آن کند و  با نوشته  یا سخنی آن را ترویج دهد.

در بیانیه ای که از دیوان پادشاهی صادر شد، آمده است که این حکم بر اساس اهداف و مقاصد شریعت اسلامی در حفظ امت اسلامی و حفظ دین و امنیت و وحدت و همبستگی آن و دور کردن امت اسلامی از تفرقه و اختلاف صادر شده است.

این بیانیه می افزاید که هدف از این اقدام، بستن راه به روی بهانه جویان است تا نتوانند به نظام شرعی خرده بگیرند و به نظام های وارداتی دل خوش کنند. زیرا نظام های وارداتی پا را از ضوابط آزادی فراتر می گذارد و افکار و اندیشه و تلاش هایی را در دستور کار قرار می دهد که نظم عمومی را مختل می سازد و به امنیت و ثبات و آرامش عمومی ضربه می زند و همچنین به جایگاه عربستان سعودی هم در عرصه جهان عرب، هم در عرصه جهان اسلام و هم در عرصه بین الملل و همچنین در زمینه روابط عربستان با دیگر کشورها آسیب وارد می کند و موجبات تعرض و توهین به عربستان و رهبران این کشور را فراهم می سازد. 

همچنین بر طبق فرمان پادشاهی اگر مرتکب هریک از این اقدامات مذکور از افسران نیروهای نظامی و یا یکی از عناصر آن باشد، دست کم  5 سال و حداکثر 30 سال محکوم به حبس خواهد بود.

این در حالی است که اکنون هزاران نفر از نیروهای نظامی و مزدور عربستان  تحت حمایت بندر بن سلطان، رئیس دستگاه جاسوسی به عنوان تروریست در سوریه در قالب گروهک های تروریستی، در حال جنگ و جنایت ضد مردم و ارتش این کشور هستند . 

منبع : خبرگزاری جهان اسلام (ایونا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی