امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

یکی از رهبران جریان عمل اسلامی بحرین تصریح کرد که امام خمینی(ره) الگوی جریان‌ها و گروه‌های معارض بحرینی در مبارزه علیه نظام حاکم بر این کشور است...  

«جعفر العلوی»، از رهبران جریان عمل اسلامی بحرین گفت: ما در انقلاب اسلامی ایران دارای الگو و رهبری به نام «امام خمینی»(ره) هستیم که با قدرت به مقابله با حکومت شاهنشاهی حاکم بر ایران پرداخت و موفق شد، بر طاغوت پیروز شود.

العلوی تاکید کرد که پیروزی انقلاب مردم بحرین را باید هدیه‌ و بخششی الهی شمرد، چراکه این انقلاب، انقلابی است که تمام اصول و مبادی حاکم بر ظلم و ستم را رد می‌کند و در این راه حاضر است، برای اعتقادات خود از خودگذشتگی کند و به همین دلیل در این راه بر یاری خدا توکل کرده است.

وی با درخواست از گروه‌ها و جریان‌های معارض بحرینی که هرگونه گفت‌وگو و مذاکره با رژیم آل خلیفه را رد کنند، توضیح داد: به اختصار باید گفت که مردم ما اکنون بیش از هر زمان دیگری آگاه و بیدار است و پس از سلسله قیام‌هایی که تاکنون انجام داده، دیگر جایی برای بازگشت به عقب و گفت‌وگو و مذاکره ندارد و تنها راه حل باقی مانده سرنگونی نظام حاکم است.

العلوی تاکید کرد که تنها بهره برنده از این گفت‌وگوها رژیم آل خلیفه است که اینگونه اشاعه می‌دهد که در حال گفت‌وگو و مذاکره با معارضان است، در حالی ‌که از آن طرف به شدت مردم را سرکوب کرده وبه قتل می‌رساند و تمام قوانین موجود در کشور را زیر پا گذاشت و نقض کرد.

وی افزود: نظام آل خلیفه هم اکنون به مرحله درماندگی رسیده است، چون اگر غیر از این بود، هیچ‌گاه اقدام به انحلال مرکز حقوق بشر بحرین و جمعیت عمل اسلامی و در این اواخر مجلس علمای بحرین نمی‌کرد.

منبع : خبرگزاری جهان اسلام (ایونا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی