امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 انتشار یک ویدئو کلیپ از سخنان تهدید آمیز تروریست ۱۹ ساله بلژیکی که به گروه‌های تروریستی در سوریه پیوسته است باعث وحشت مردم این کشور شده و صنعت توریسم در این کشور را به خطر انداخته است...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دام پرس، انتشار ویدئو کلیپ تهدید یک تروریست 19 ساله بلژیکی که عضو گروه‌های تروریستی در سوریه است به حمله تروریستی در کشور باعث وحشت مردم شده و فصل توریسم در این کشور را مورد تهدید قرار داده است.

این تروریست در بخشی از ویدئوی ضبط شده چنین می‌گوید: خمپاره‌ها به نماد آتومیم اصابت می‌کنند، صدای انفجار‌ها را می‌شنوم و تکه پاره‌های مردم در همه‌جا پراکنده شده است. نماد آتومیم از شناخته شده ترین نماد‌های شهر بروکسل است.

روزنامه ایندیپندنت به توضیح جزئیات این حادثه و بازخورد‌های آن پرداخته و می‌نویسد: این تنها یک ویدئواست که در پایگاه‌های اجتماعی منتشر شده و تروریست 19 ساله معروف به "دمولدر" تنها یکی از صدها اروپایی حاظر در سوریه است که به گروه‌های تروریستی همچون القاعده پیوسته‌اند.

این روزنامه همچنین گزارش می‌دهد که هم اکنون ده‌ها تن از آنان درحال بازگشت به کشور‌های خود هستند، مقامات اروپایی درخصوص این افراد احساس خطر می‌کنند زیرا آنان تنها جوانان معمولی نیستند بلکه افرادی هستند با تجربه رزمی بالا.

از سوی دیگر برخی منابع خبری در بلژیک اعلام کردند که تعدادی از سیاستمداران این کشور از سوی افراد مسلحی که در سوریه جنگیده اند و به این کشور بازگشته اند خبر دادند.

این منابع بیان کردند:  این تهدیدات پس از قطع کمک ها به این افراد انجام می شود به ویژه که قطع کمک ها تنها گام برداشته شده از سوی مقامات بلژیکی برای ممانعت از سفر شهروندانش به سوریه برای جنگ علیه نظام سوریه است.

رسانه های بلژیکی اعلام کردند: پارت دی ویفر،فلیپ دی ونتر دو شهردار شهرهای آنتویرپ و فلاندریه از جمله افرادی هستند که تهدیدات دریافت کرده اند.

خاطرنشان می شود که کشورهای اروپایی از بازگشت تروریست هایی که از این کشورها به سوریه برای جنگ رفته اند ابراز نگرانی می کنند.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی