امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 جمعی از دانشجویان و فعالان مردم نهاد عرصه جهان اسلام در پی سرمای شدید امسال در خاورمیانه که بیشترین مشکل را برای مردم و آوارگان سوری ایجاد کرده است با اهداف انسان دوستانه و حمایت از محرومین و مظلومین اقدام به راه اندازی این کمپین نمودند...  

به گزارش تریبون مستضعفین کمپین جمع آوری کمک های مردمی برای سوریه در دهه آخر صفر راه اندازی شد. جمعی از دانشجویان و فعالان مردم نهاد عرصه جهان اسلام در پی سرمای شدید امسال در خاورمیانه که بیشترین مشکل را برای مردم و آوارگان سوری ایجاد کرده است با اهداف انسان دوستانه و حمایت از محرومین و مظلومین اقدام به راه اندازی این کمپین نمودند. بنا بر گزارش ها در اثر برف و سرما در بسیاری از اردوگاه‌های آوارگان سوری در لبنان و ترکیه و مناطق مرزی و حائل در مرز سوریه و ترکیه روزانه چندین نفر به‌ویژه کودکان خردسال یخ زده و می‌میرند.

139209291553584381772713

با توجه به چنین وضعیتی «مرکز بین‌المللی فردایی بهتر» با همکاری«جنبش دانشجویان جهان اسلام»، «اتحادیه بین‌المللی امت واحده»، «قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی»، «جنبش عدالتخواه دانشجویی» و «بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر» و سایر تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه های جهادی  بر اساس مبانی انسانی و اعتقادی اسلامی تصمیم گرفته تا اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به آوارگان و جنگ‌زدگان در سرمای سوریه کند. بنابر اعلام موسسان این کمپین، این کمک‌ها در دهه آخر ماه صفر و هم زمان با​ روزهای عزاداری ​اربعین حسینی و نیز ایام ۲۸ و ۲۹ صفر جمع آوری خواهد شد و با استفاده از مبالغ نقدی جمع‌آوری شده پتو، لباس گرم و بسته‌های غذایی تهیه و با همکاری نهادهای ایرانی به دست آوارگان خواهد رسید.

 دوستانی که تمایل به همکاری برای جمع آوری کمک های مردمی دارند می توانند با نشانی « iranforsyria@gmail.com »  تماس یا با شماره ۰۹۳۵۸۴۲۵۹۱۱ برقرار نمایند.

جزوه فعّالین و رابطین این طرح شامل تشریح وضعیت بحرانی سوریه، ما که هستیم، نکات و ملاحظات میدانی جمع آوری کمک ها و پاسخگویی به چند شبهه پیوست ایمیل گردیده است.  کمک هایی که می شود به این طرح کرد: تبلیغ پیامکی و ایمیلی کمپین مثلا باز ارسال این ایمیل به گروه های ایمیلی و دوستان، جمع آوری کمک در مسجد و پایگاه محل، هزار تومن واریز به حساب طرح، خلاصه هر طور که می توانید به یاری کودکان و آوارگان سوری بشتابید. فرصت اندک است و سرما سوزان! 

باتوجه به استقبال ها برای واریز کمک های نقدی، شماره حساب «۲۴۳۴۲۸۱۷۳» به نام جنبش دانشجویان جهان اسلام در بانک تجارت، شعبه علامه طباطبایی(کد ۲۴۳۰) برای این امر اختصاص یافته است.

نمونه فعّالیّت های مشابه در سال های گذشته

 DIGITAL CAMERA

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۳۰
صلوات

سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی