امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

هشدار مالکی به کشورهای "خائن و شیطان صفت"

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۰۶ ق.ظ

 نخست وزیر عراق هشدار داد، برخی کشورهای عربی "شیطان صفت و خائن" از تروریسم در این کشور حمایت می‌کنند اما این شرارت در حال گسترش است و به خود این کشورها نیز خواهد رسید...  

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "نوری مالکی" امروز (یکشنبه) در سخنانی در شهر ناصریه در جنوب بغداد گفت: تروریسم در منطقه وجود دارد و عراق نیز هدف برخی کشورهایی است که از تروریسم و شر‌ارت حمایت می کنند. اما این شرارت در حال گسترش است و همان طوری که در گذشته نیز شرارت دامن عاملان آن را گرفته است، این بار نیز نتایج آن به خود این کشورها نیز خواهد رسید.
اگرچه نوری مالکی در این سخنان به نام کشور خاصی اشاره نکرد. اما مقامات عراقی همواره عربستان و قطر را به حمایت از تروریسم در عراق متهم می کنند.
مالکی تأکید کرد: جهانیان با ما در رویارویی با تروریسم در یک موضع‌ گیری که کمتر اتفاق می افتد متحد شده‌اند و شورای امنیت سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا و بیشتر کشورهای عربی اعلام حمایت کرده‌اند و تنها برخی کشورهای شیطان صفت و خائن حمایت نکرده‌اند.
نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه اگر جهانیان برای مقابله با این شر متحد نشوند تروریسم به زودی بیش از این گسترش خواهد یافت تصریح کرد: وحدت جهانیان در مقابله با تروریسم از عراق آغاز شده است ما به این افتخار می کنیم.

مالکی گفت: مایلیم تجارب و توانایی خود را در تعقیب تروریسم در اختیار همه کشورهای برادر و دوست قرار دهیم. زیرا تروریسم پدیده ای جهانی است.
وی با تأکید بر اینکه تروریسم به یک پدیده جهانی تبدیل شده و عمق آن در این منطقه است؛ ابراز اطمینان کرد که عراقیها در تعقیب تروریسم و تروریستها، حماسه آفرینی خواهند کرد.
ارتش عراق از سه هفته پیش در حال جنگ با گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی در عراق و شام » (داعش) در استان الانبار است که به شدت در شهر فلوجه و برخی محله های الرمادی در این استان فعال شده است.

منبع : العالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی