امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

نتانیاهو:حماس تهدیدات ما را جدی بگیرد

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ق.ظ

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال حمله جنگنده‌های این رژیم به شمال غزه تاکید کرد که به جنبش حماس توصیه می‌کنم تهدیدات ما را جدی بگیرد...  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، «بنیامین نتانیاهو» در آغاز جلسه هفتگی کابینه گفت که این رژیم برای تضمین آرامش در مرزهای جنوبی با نوار غزه مصمم است.

وی افزود: سیاست امنیتی اسرائیل در این منطقه عبارت از ناکام گذاشتن تجاوزات پیش از اجرای آن و نیز پاسخ قوی به هر گونه تلاش برای تعرض به اهداف اسرائیلی است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص همچنین به نقل از نتانیاهو نوشت: ما یک هدف خطرناک در سازمان جهاد اسلامی را هدف قرار دادیم، حفاظت از امنیت جنوب اسرائیل را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد و من به حماس و جهاد اسلامی توصیه می‌کنم که این تهدیدات را جدی بگیرند زیرا ما در دفاع از امنیت خود در همه جبهه‌ها جدی هستیم و آنها باید بدانند که ما با جدیت و قدرت سخن می‌گوئیم.

این تهدیدات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر امروز یکشنبه یک فروند موشک را به یک موتو سیکلت در خیابان الصفطاوی در منطقه پر جمعیت شلیک کردند که منجر به زخمی شدن دو شهروند شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه همچنین دو بار به اهداف مقاومت واقع در مرکز و جنوب نوار غزه حمله کردند.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی