امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

 عضو اداره سیاسی جمعیت وفاق بحرین تاکید کرد که مساله تابعیت کم خطرتر از مسائل سیاسی نیست، زیرا این مساله به طور مستقیم بر همه مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خدماتی تاثیر می گذارد...

 

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "سید احمد علوی" گفت: با توجه به بدهی های عمومی دولت، کشور در مسیر ورشکستگی اقتصادی است چنان که به دلیل سبقت گرفتن نرخ بدهی از نرخ درآمد دولت به زودی مجبور به افزایش مالیات خواهد شد.

عضو اداره سیاسی جمعیت وفاق بحرین افزود: با چنین وضعی هنوز اعطای تابعیت به خارجی ها ادامه دارد و دولت منفعت طلب که همه ثروت های ملی را برای خود می خواهد بدون توجه به حال شهروندان فقیر به روند اعطای تابعیت ادامه می دهد.

علوی تاکید کرد: با توجه به افزایش بدهی ها، دولت هزینه و کیفیت خدمات را کاهش خواهد داد ضمن آن که تمام بخشنامه ها حاکی از عدم افزایش درآمدها و نبود استخدام یا ساخت موسسات خدماتی جدید است.

علوی اظهار داشت: در مقابل همه این مسائل، شاهد افزایش چند برابری نهادهای امنیتی و خرید مهمات و اسلحه و به کارگیری هزاران مزدور به عنوان نیروی امنیتی هستیم و شهروند بحرینی فقط باید نفس درسینه حبس کند و شاهد رفتن کشورش به سوی آینده ای نامعلوم و اقتصاد و جامعه ای ویران شده باشد.

علوی خاطرنشان کرد: شاید اعطای تابعیت از نظر سیاسی و امنیتی برای حکومت منافعی داشته باشد، اما این منفعت موقتی است و به زودی همین بیگانه هایی که تابعیت بحرین گرفته اند به تهدیدی جدی برای حکومت تبدیل می شوند.

وی افزود: ضمن احترام به مقام انسانی کسانی که تابعیت گرفته اند، باید گفت، اغلب آنها از محیط هایی آمده اند که از جهل و بی فرهنگی رنج می برند و به طمع بهره کشی در ازای لقمه ای نان به این سرزمین آورده شده اند.

علوی تاکید کرد: اعطای تابعیت به این افراد جنایت بزرگی در حق کشور است و با توجه به سیطره بی چون و چرای حکومت بر ثروت های ملی نتیجه ای جز افزایش بار اقتصادی، اجتماعی و امنیتی برای مردم ندارد.

منبع : العالم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی