امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

بیانیه سران 20 طایفه اهل سنت بلوچستان علیه داعش

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

سران و ریش‌سفیدان ۲۰ طایفه اهل سنت منطقه بلوچستان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش، آمریکا و اسراییل را مسوول تمامی خون های ریخته شده در تحولات اخیر عراق دانستند...

 
به گزارش جهان‌نیوز، متن این بیانیه که توسط سران و ریش‌سفیدان طوایف "کرد، افشاری، سپاهی، اربابی، آزادی، حسینی، حسین‌زهی، دهانی، ملازهی، هیبت‌زهی، آسکانی، هونکزهی، میرمرادزهی، نارویی، دامنی، جمشیدزهی، رئیسی، چاری‌زهی، پیام و بلوچی" امضا شده؛ به شرح زیر است:

 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

 
اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه داعش علیه ملت مظلوم عراق در حالی صورت می‌گیرد که مجامع جهانی و حقوق بشری که همیشه در قبال چنین حوادثی سیاست دو گانه‌ای را بازی نموده‌اند؛  این بار نیز سکوت کامل اختیار کرده‌اند.

 
ملت مظلوم و مسلمان عراق در حال افزایش ثبات کشور خویش بودند و قصد داشتند با وحدت و اتحاد در راه توسعه و پیشرفت گام بر دارند؛ که کشورهای غربی به سردمداری آمریکا و اسرائیل و با توجه به منافع شومشان مزدورانی را اجیر کردند تا این عراق را دچار چالش و هرج و مرج نمایند. 

کشورهای استکباری هیچ گاه عظمت و سرافرازی ملت‌های مسلمان را بر نمی‌تابند و می‌خواهند به هر طریقی مسلمانان را تضعیف نمایند. کشورهای استکباری باید بدانند که عظمت و اراده ملت مظلوم و مسلمان عراق به زودی بر مزدوران آمریکا و اسرائیل غلبه پیدا خواهد کرد. مطمئناً ملت عراق این جنایتکاران را از خاک خود بیرون خواهند نمود. 

آمریکا و اسرائیل بدانند که مسئول تمامی خون‌های ریخته شده در عراق هستند و روزی پاسخ جنایات خود را خواهند داد.

تاریخ ثابت نموده که هر کجا در منطقه بر علیه مسلمانان توطئه‌ای انجام شده؛ آمریکا و اسرائیل در آن دست داشته و در ماجرای عراق هم نقش آنها کاملاً اشکار است. اینجانبان به عنوان نمایندگان طوایف منطقه بلوچستان با قاطعیت اعلام می‌کنیم که با وحدت و اتحاد در کنار ملت عراق ایستاده‌ایم و به هر نحوی از آنها پشتیبانی خواهیم نمود.

والسلام
طوایف کرد، افشاری، سپاهی، اربابی، آزادی، حسینی، حسین‌زهی، دهانی، ملازهی، هیبت‌زهی، آسکانی، هونکزهی، میرمرادزهی، نارویی، دامنی، جمشیدزهی، رئیسی، چاری‌زهی، پیام و بلوچی"
منبع : جهان نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی