امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

امت اسلامی

وبلاگ خبرنامه جهان اسلام نت نامه

Yemen ifyemen
امت اسلامی

امام خامنه ای: بیدار شدن ملت‌ها و ایستادن با دست خالی، در مقابل رفتار تحقیر آمیز غرب و امریکا، حادثه بزرگی بود که البته بر خلاف تصور غربی‌ها، هنوز تمام نشده است.

عضویت در خبرنامه امت اسلامی
آرشیو خبرنامه



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
نت نامه در گوگل پلاس

طبقه بندی موضوعی

بررسی طرح حاکمیت بر مسجدالاقصی

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۲۵ ب.ظ

 

پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) امروز (29 بهمن) طرح پیشنهادی حاکمیت این رژیم بر مسجدالاقصی را در جلسه رسمی مورد بررسی قرار می دهد...  
 این طرح توسط «موشه ویگلن»، نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب راستگرای لیکود ارائه شده است. 
این طرح در حالی به پارلمان صهیونیست ها ارائه شد که حمله ها و تهاجم های شهرک نشینان یهودی به تحریک خاخام ها و با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی شدت گرفته است. 
ارائه این طرح واکنش های زیادی را از سوی مقامات فلسطینی به همراه داشت. 
احمد الربیدی، از مسئولان حکومت خودگردان فلسطین گفت: اسرائیل در حال بازی با آتش است. آن ها خود می دانند که پیامدهای اهانت به اماکن مقدس در قدس به درون مرزهای فلسطین محدود نمی شود. 
وی افزود: آن ها در حال امتحان کردن فلسطینیان و کشورهای عربی هستند. فلسطینیان با تلاش اسرائیل برای «تحمیل هویت جدید» به سرزمین های اشغالی مبارزه خواهند کرد.
مؤسسه الاقصی نیز با صدور بیانیه ای نسبت به تلاش مقامات رژیم صهیونیستی برای مشروع کردن سیطره بر مسجد الاقصی هشدار داد. 
مؤسسه الاقصی هشدار داد که در صورت تصویب نهایی این طرح ورود مسلمانان به مسجد الاقصی ممنوع خواهد شد. 
قانونگذاران اردنی نیز طرح حاکمیت رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی را که همچنین شامل پایان دادن به نظارت اردن بر مکان های مقدس مسلمانان و مسیحیان در شهر قدس به ویژه مسجدالاقصی می شود، به شدت محکوم کردند. 
آنان از دولت اردن خواستند تا با این اقدام مقابله کند و اعتراض این کشور را نسبت به این طرح، با اخراج سفیر اسرائیل نشان دهد. 
کمیته ویژه فلسطین در مجلس نمایندگان اردن اعلام کرد: مسجدالاقصی خط قرمز عرب ها و مسلمانان جهان است. این طرح در صورت تصویب آخرین میخ تابوت اسرائیل خواهد بود. 
منبع : بیداری اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی